با من رو | ویزای کانادا , آمریکا و شینگن

با من رو | خدمات ویزای کانادا , آمریکا و شینگن | امور مهاجرت به کانادا ، اروپا توسط وکیل مهاجرتی

با من رو | ویزای کانادا , آمریکا و شینگن

با من رو | خدمات ویزای کانادا , آمریکا و شینگن | امور مهاجرت به کانادا ، اروپا توسط وکیل مهاجرتی

با من رو | ویزای کانادا , آمریکا و شینگن

شرکت ستاره رویایی آمیتیس با برند انحصاری با‎من‎رو یک شرکت خدمات گردشگری است که از سال ۱۳۹۳ با هدف ارائه خدمات در حوزه گردشگری، اخذ انواع ویزای کانادا، آمریکا، شینگن و مهاجرت به کشورهای آمریکا، کانادا، انگلستان، استرالیا و اروپا فعالیت می­‎نماید.

۱۰ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

ریجکتی ویزای شینگن - با من رو

بسیاری از متقاضیان دریافت ویزای شینگن زمانی که با ریجکت درخواست خود مواجه می‎شوند به دنبال یافتن دلیل یا دلایل این امر هستد. به راستی چرا یک کنسولگری باید درخواست ویزای شینگن شخصی را مردود اعلام نماید؟ صادقانه‎ترین جواب این است که مسلماً مواردی در پرونده متقاضی وجود داشته که موجب عدم اطمینان و متقاعد شدن افسر پرونده گشته؛ به همین دلیل درخواست ویزای شینگن به صلاحدید وی رد شده است.

هرچند اعلام ریجکتی ویزای شینگن و دلایل رد درخواست از طریق نامه‎ای به اطلاع متقاضی خواهد رسید اما در چنین شرایطی معمولا‌ً متقاضیان با انبوهی از سوألات و ابهامات مواجه می‎شوند که توانایی پاسخ به آنها را ندارند. همان‎طور که گفته شد زمانی درخواست ویزای شینگن با ریجکت مواجه می‎شود که افسر ویزا از دلایل سفر متقاضی اطمینان حاصل نکند و یا مدارک کافی و اطلاعات لازم را در اختیار نداشته باشند. وجود نقص یا ابهام در پرونده متقاضی افسر کنسولی را ناگزیر به رد درخواست ویزای شینگن می‎نماید؛ زیرا به درستی نمی‎داند که آیا متقاضی واجد شرایط دریافت ویزای شینگن است یا خیر! افسرهای کنسولی همه اصول و قوانین مرتبط با صدور ویزای شینگن را بررسی کرده و چنانچه متقاضی صلاحیت لازم را داشته باشد با درخواست وی موافقت به عمل خواهد آمد. مقاله‎ای که در ادامه می‎خوانید به معرفی دلایل ریجکت ویزای شینگن و رفع ریجکتی این ویزای پرطرفدار پرداخته است. اطلاعات این مقاله از وب سایت رسمی اطلاعات ویزای شینگن برگرفته شده است. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۸ ، ۱۵:۳۰

 

ویزای تحصیلی آمریکا - با من رو

ویزای تحصیلی آمریکا

یکی از راه‌های ورود به کشور آمریکا مهاجرت از طریق دریافت ویزای تحصیلی آمریکا است. بسیاری از دانشجویان مایل هستند که تحصیلات خود را در کشور آمریکا ادامه دهند و بتوانند پذیرش تحصیلی از این کشور دریافت نمایند. در بسیاری موارد ویزای تحصیلی آمریکا روشی بسیار مرسوم برای اخذ اقامت دائم این کشور است؛ زیرا دانشجویان پس از تحصیل در برترین دانشگاه‌های آمریکا می‌توانند جذب بازار کار شوند و ویزای کار دریافت کنند و در نهایت موفق شوند اقامت و تابعیت این کشور را به دست بیاورند.

توجه: در حال حاضر دریافت پذیرش از دانشگاه‌های آمریکا باید با احتیاط بیشتری صورت گیرد؛ زیرا در سرتاسر جهان، اداره مهاجرت ایالات متحده آمریکا صدور ویزا برای ایرانیان را بسیار دشوار نموده‌اند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مهر ۹۸ ، ۱۱:۲۳

لاتاری گرین کارت آمریکا - با من رو

لاتاری گرین کارت آمریکا که به عنوان ویزای گوناگونی آمریکا نیز شناخته می‎شود؛ یکی از روش‎های مهاجرتی بسیار مشهور و منحصر به فرد در سرتاسر دنیا قلمداد میشود که نسبت به دیگر روش‎های مهاجرتی بسیار سریع و ارزان است. در این برنامه مهاجرتی، مقامات آمریکایی هر سال، مجوز اخذ گرین کارت و اقامت دائم برای ۵۵۰۰۰ مهاجر را از طریق قرعه کشی لاتاری صادر می‎نمایند تا رویای زندگی و کار در آمریکا برای بسیاری از مردم جهان تحقق یابد. در حال حاضر به دلیل فرمان ترامپ مبنی بر ممنوعیت ورود ایرانیان به خاک آمریکا، احتمال اخذ موفقیتآمیز گرین کارت این کشور برای شهروندان ایرانی به حداقل رسیده است. با این وجود مقالهی پیش‎رو به منظور پاسخگویی به سوألات مکرر مخاطبان عزیز جهت آشنایی با نحوه ثبت نام و مراحل لاتاری آمریکا به رشته تحریر درآمده است. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مهر ۹۸ ، ۱۱:۴۰

نکاتی که در بدو ورود به کانادا باید بدانید - با من رو

کانادا با مناظر دیدنی همچون دریاچه­های فراوان و جنگل­های وسیع به عنوان سرزمینی بینهایت زیبا شناخته می­شود­. این کشور رویایی طی دهه­‌های گذشته، بیشترین میزان مهاجر را جذب کرده و پذیرای آنها بوده است. مقاله­‌ای (نکاتی که در بدو مهاجرت به کانادا باید بدانید!) که در ادامه می­‌خوانید مجموعه‌­ای کامل و در عین حال ساده از نکاتی است که پیش از مهاجرت به کانادا بهتر است با آنها آشنا شوید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مهر ۹۸ ، ۱۲:۰۶

ویزای توریستی کانادا - بامن رو

ویزای توریستی کانادا

ویزای توریستی کانادا (Visitor Visa) زیر مجموعه‌ی ویزای اقامت موقت این کشور ( Temporary Resident  Visa )قرار دارد و برای آن دسته از افرادی صادر می‌شود که تابعیت کشور کانادا را ندارند و قصد دارند با طی کردن مراحل قانونی از این کشور بازدید کنند. اهداف توریستی، دیدار با اقوام و نزدیکان، همایش‌های علمی-تخصصی و یا دوره‌های آموزشی از مهم‌ترین موارد درخواست ویزای توریستی کانادا از سوی متقاضیان است.

یکی از مواردی که ذهن بسیاری از ایرانیان را به خود مشغول داشته اخذ ویزای توریستی کانادا طی فرآیندی بی‌دغدغه و موفقیت‌آمیز است. در این مقاله سعی داریم شما را با ویزای توریستی کانادا آشنا کنیم و روندی که در دریافت این ویزا، تاثیرگذار است را بررسی نماییم:

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۹۸ ، ۱۱:۵۱

اقامت دائم کانادا پس از پایان تحصیل

اقامت دائم پس از تحصیل در کانادا

اقامت پس از تحصیل کانادا برای افرادی که در این کشور تحصیل نموده‌اند؛ مقوله‌ای مهم و کلیدی است. کشور کانادا نیز در زمینه‌‌ی اقامت دانشجویان پس از تحصیل پیشتاز بوده و برنامه‌های متعددی را در اختیار فارغ‌التحصیلان خارجی قرار داده است. به طور کلی سه برنامه برای دانشجویان خارجی وجود دارد که می‌توانند پس از پایان تحصیلات از طریق آنان اقدام به اخذ اقامت دائم کانادا نمایند؛ در ادامه به معرفی این برنامه‌ها می‌پردازیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مهر ۹۸ ، ۱۱:۳۵

بیمه مسافرتی - با من رو

بیمه مسافرتی

برای کلیه افرادی که سفر با بخشی از زندگیشان گره خورده؛ عبارت بیمه مسافرتی نامی آشناست و از ضرورت وجود آن کاملاً آگاه هستند. اتفاقاتی که طی سفر پیش میآید جزئی اجتنابناپذیر از ماهیت هر سفر است. این اتفاقات گاهی لحظات شیرینی را رقم میزنند و گاهی لحظات سخت و حتی تلخ. در این میان، بیمه مسافرتی به عنوان راهکاری مناسب در نظر گرفته میشود که تضمینکنندهی آرامش و امنیت در برابر اتفاقات غیرمنتظرهای است که در حین سفر برای مسافر رخ میدهند. اگر تصمیم دارید به کشورهای خارجی سفر کنید؛ فارغ از ماهیت و هدف سفر برای آشنایی با بیمه مسافرتی و نحوهی ساز و کار آن، نکات مهمی که در نوشتار زیر گنجانده شده است را به دقت مطالعه فرمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ مهر ۹۸ ، ۱۲:۳۱

 

ویزای دانشجویی کانادا - با من رو

کشور کانادا یکی از پیشگامان سرمایه‌گذاری در امر آموزش برای تحصیلات تکمیلی است. دانشگاه‌های کانادا به دلیل قدمت و امکانات آکادمیکی و رفاهی منحصر به فردی که دارند از اولین گزینه‌های انتخاب برای دانشجویان خارجی محسوب می‌شوند. دانشگاه‌های این کشور در سرتاسر دنیا همواره کانون توجه علاقه‌مندان به تحصیل هستند؛ زیرا اعطا‌ی بورسیه‌های تحصیلی، پایین بودن شهریه نسبت به کشورهایی همچون انگلیس و استرالیا، و نظام آموزشی پیشرفته؛ امکان ادامه‌ی تحصیل را برای بسیاری از دانشجویان خارجی فراهم نموده است. ویزای دانشجویی کانادا در واقع همان ویزای تحصیلی است که زیر مجموعه ویزاهای موقت کانادا قرار می‌گیرد. در این مقاله با شرایط دریافت ویزای تحصیلی دانشجویی در کانادا آشنا می‌شوید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مهر ۹۸ ، ۱۷:۱۸


دلایل ریجکتی ویزای کانادا

رد شدن ویزای کانادا که اصطلاحا‌ً به آن ریجکت ویزای کانادا نیز گفته میشود میتواند برای هر مسافری بسیار ناامید کننده باشد؛ چرا که برنامه‎‎ی سفر و مهاجرت متقاضی را تحت شعاع قرار میدهد. سوألات بیشماری که دراین رابطه مطرح میشود با من رو را بر آن داشته که دلایل ریجکت ویزاهای کانادا را بررسی نماید.

همان طور که میدانید؛ پس از آن که متقاضی جهت دریافت ویزای کانادا نسبت به انجام انگشتنگاری، ثبت اطلاعات بیومتریک و تحویل مدارک لازم اقدام نمود، پروندهای برای درخواست متقاضی تشکیل میشود و برای بررسیهای بیشتر به افسران صدور ویزا تحویل داده میشود. چنانچه پروندهای کامل و دلایل سفر موجه باشد قریب به یقین با درخواست متقاضی موافقت خواهد شد؛ اما در مواردی که پروندهدارای نواقصی باشد درخواست متقاضی از سوی افسر اداره مهاجرت کانادا حتماً رد خواهد شد.

در قبال موارد ریجکتی ویزای کانادا، افسر پرونده موظف است که با ارسال نامهای، دلایل کلی مردود شدن درخواست متقاضی را به اطلاع وی برساند. در این نامه، افسر پرونده گزینه یا گزینههایی را علامت گذاری میکند تا متقاضی از دلایل قانع نشدن افسر پرونده و رد درخواست خود مطلّع شود. این نامه در اکانت آنلاین متقاضی آپلود میشود تا در صورت تمایل متقاضی به ارائهی درخواست مجدد نسبت به رفع نواقص پرونده خود اقدام نماید. در این نامه اعلام شده است که مطابق با قانون حمایت از مهاجرت و پناهندگی کانادا (IRPA) هر شخصی که تمایل دارد ویزای موقت کانادا را دریافت کند باید افسر پرونده را متقاعد نماید که واجد شرایط دریافت این ویزا است و هیچ منع قانونی برای ورود به کشور کانادا نخواهد داشت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ مهر ۹۸ ، ۱۲:۴۲

خدمات پس از ورود کانادا - با من رو

هنگامی که پاسخ درخواست ویزای کانادا به اطلاع متقاضی می‌رسد؛ ماه‌ها انتظار به پایان خوشی می‌‌انجامد و زمان آن فرا می‌رسد که مقدمات اقامت در کشور کانادا فراهم شود. برچسب ویزای قرمز رنگ کانادا در پاسپورت؛ یعنی سفر به این کشور محبوب از هم اکنون آغاز شده است. از این لحظه به بعد مسافر کانادا با سوألات گوناگونی مواجه می‌شود: در اولین لحظات ورود به کانادا چه قدم‌هایی باید بردارم؟ چه کسی در فرودگاه به استقبالم می‌آید و مسئول رساندنم به محل اسکان است؟ کانادا چه قوانینی برای مهاجران تازه‌وارد دارد؟ چطور می‌توانم یک محل اقامت مناسب تهیه کنم؟ و هزاران سوأل دیگر کهبسیاری از شهروندان ایرانی با آن رو‌به‌رو هستند و مرجعی جامع با اطلاعات صحیح و به روز را برای پاسخ به سوألاتشان جستجو می‌کنند. خدمات پس از ورود کانادا یکی از خدمات متمایز مجموعه با منرو است که در کنار خدمات اجاره آپارتمان و خدمات تولد فرزند برای مشتریان عزیز در کشور کانادا فراهم شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ مهر ۹۸ ، ۱۱:۲۱