با من رو | ویزای کانادا , آمریکا و شینگن

با من رو | خدمات ویزای کانادا , آمریکا و شینگن | امور مهاجرت به کانادا ، اروپا توسط وکیل مهاجرتی

با من رو | ویزای کانادا , آمریکا و شینگن

با من رو | خدمات ویزای کانادا , آمریکا و شینگن | امور مهاجرت به کانادا ، اروپا توسط وکیل مهاجرتی

با من رو | ویزای کانادا , آمریکا و شینگن

شرکت ستاره رویایی آمیتیس با برند انحصاری با‎من‎رو یک شرکت خدمات گردشگری است که از سال ۱۳۹۳ با هدف ارائه خدمات در حوزه گردشگری، اخذ انواع ویزای کانادا، آمریکا، شینگن و مهاجرت به کشورهای آمریکا، کانادا، انگلستان، استرالیا و اروپا فعالیت می­‎نماید.

دانشگاه های برتر کانادا

 دانشگاه‌ های برتر کانادا دارای شهرت جهانی هستند، به طوری که ۷ دانشگاه این کشور همیشه جزء ۲۰۰  دانشگاه برتر جهان قرار گرفته‌اند. در مقایسه با آمریکا، کشور کانادا گزینه‌های تحصیلی متنوعی را در اختیار دانشجویان قرار داده که از نظر شهریه، روند پذیرش و اقامت پس از تحصیل را در اختیار دانشجویان قرار داده است. هزینه تحصیل در کانادا در مقایسه با کشورهایی همچون آمریکا، استرالیا، انگلستان بسیار مقرون به صرفه است. از سوی دیگر؛ کانادا برنامه‌های اقامتی متعددی را برای فارغ‌التحصیلان در نظر گرفته است. در این مقاله سعی داریم شما را با برترین دانشگاه‌های کانادا آشنا کنیم:

با ویزای دانشجویی کانادا آشنا شوید!


دانشگاه تورنتو از دانشگاه های برتر کانادا

دانشگاه تورنتو یکی از قدیمی‎ترین دانشگاه‎های کانادا محسوب می‎شود که در ۱۵ مارس ۱۸۲۷ تأسیس شده است. دانشگاه تورنتو دانشگاهی دولتی است که در شهر بزرگ تورنتو و حوالی کویینز پارک واقع شده. مساحت کل پردیس‌های این دانشگاه بالغ بر ۷۱ هکتار تخمین ده می‌شود. دانشگاه تورنتو به عنوان یکی از دانشگاه‌های برتر دنیا پذیرای بیش از ۵۰۰۰۰ دانشجو از کانادا و دیگر کشورهای سرتاسر دنیا است.

 

دانشگاه تورنتو در یک نگاه

سال تاسیس: 1827

نام پیشین: کالج پادشاهی

نوع دانشگاه: دولتی

شعار دانشگاه: همچون درختی در گذر زمان

وبسایت: utoronto.ca

 

دانشکده‌ها و بخش های مختلف دانشگاه تورنتو

دانشگاه تورنتو از دانشکده‎های متعددی تشکیل شده و در بیش از ۱۰۰ رشته دانشجو می‎پذیرد. بودجه تحقیقاتی این دانشگاه بسیار بالا است و بودجه کمک هزینه تحصیلی این کشور بیشتر از دیگر دانشگاه‎های کانادایی می‌باشد. به همین دلیل رقابت بر سر دریافت پذیرش تحصیلی از دانشگاه تورنتو به ویژه در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری بسیار بالا است. دانشکده‎های دانشگاه تورنتو به عبارتند از:

دانشکده علوم کاربردی و مهندسی، دانشکده حرکت شناسی و فیزیک، دانشکده طراحی و معماری، دانشکده هنر و علوم، دانشکده موسیقی، دانشکده پرستاری، دانشکده داروسازی، دانشکده دندانپزشکی، دانشکده جنگلداری، دانشکده اطلاعات، دانشکده حقوق، دانشکده پزشکی، دانشکده سلامت عمومی، دانشکده تحصیلات تکمیلی، دانشکده مددکاری اجتماعی

حال که با دانشکده‌های دانشگاه تورنتو آشنا شدیم جای آن است که اطلاعاتی هم در مورد تعداد دانشجویان این دانشگاه داشته باشیم. به طور کلی؛ دانشگاه تورنتو دارای ۵۹۴۳۴ دانشجو است که از این تعداد ۴۳۳۷۵ دانشجو در مقطع کارشناسی و ۱۶۰۵۹  دانشجو نیز در مقطع تحصیلات تکمیلی مشغول به تحصیل هستند.

ثبت آنلاین درخواست ویزای کانادا در بامن‌رو

شرایط اخذ پذیرش تحصیلی دانشگاه تورنتو

دریافت پذیرش از دانشگاه تورنتو به دلیل رقابت بالا در بین متقاضیان تا حدودی سخت است. متقاضیان تحصیل در هر مقطع باید از شرایطی حداقلی برخوردار باشند که در ادامه به معرفی آنها می‎پردازیم:

جهت اخذ پذیرش از دانشگاه تورنتو در مقطع کارشناسی متقاضی به حداقل شرایط زیر نیازمند است:

  • مدرک زبان آیتلس با حداقل نمره: ۶/۵
  • دارا بودن مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی با حداقل معدل ۱۷

 

جهت اخذ پذیرش از دانشگاه تورنتو در مقطع کارشناسی ارشد متقاضی به حداقل شرایط زیر نیازمند است:

  • دارا بودن مدرک کارشناسی با ۴ سال تحصیل و معدل حداقل ۱۶
  • توصیه نامه از اساتید قبلی
  • پروپوزال پیشنهادی
  • مدرک زبان آیتلس با حداقل نمره: ۶/۵

 

جهت اخذ پذیرش از دانشگاه تورنتو در مقطع دکتری متقاضی به حداقل شرایط زیر نیازمند است:

 

  • مدرک کارشناسی ارشد با معدل بالای ۱۶
  • توصیه نامه از اساتید قبلی
  • پروپوزال پیشنهادی
  • مدرک زبان آیتلس با حداقل نمره: ۶/۵

 

توجه داشته باشید که شرایط پذیرش بسته به نوع مقطع و رشته انتخابی متفاوت خواهد بود.

 

شهریه دانشگاه تورنتو

دانشگاه تورنتو هر سال پذیرای دانشجویان بین‎المللی بسیاری است. این دانشگاه در زمره دانشگاه‌های دولتی کانادا است. با این حال؛ کلیه دانشجویان ملزم به پرداخت شهریه هستند. برای دانشجویان بین‌المللی شهریه یک سال تحصیلی دانشگاه تورنتو در سال ۲۰۲۰ در مقطع کارشناسی ۲۰۰۰۰-۱۷۵۰۰ دلار آمریکا و برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به طور میانگین ۱۵۰۰۰-۱۲۵۰۰ دلار آمریکا برآورد می‎شود. توجه داشته باشید که فاکتورهایی همچون رشته تحصیلی و مقطع انتخابی بر میزان شهریه تأثیرگذار خواهد بود. همچنین برای اقامت در خوابگاه، دانشجویان باید هزینه‌ای جداگانه بپردازند.

 

دانشگاه بریتیش کلمبیا  از دانشگاه های برتر کانادا

دانشگاه بریتیش کلمبیا در سال ۱۹۰۸ در شهر مونترال کانادا تأسیس شد. این دانشگاه که از چند پردیس‎ تشکیل شده دنیایی برای تحصیل و تحقیق است و همیشه جزء ۴۰ دانشگاه برتر دنیا قرار داشته است. این دانشگاه ۱۱۲ ساله دارای ۲ پردیس اصلی است که دانشکده‌های متعددی را در خود جای داده است.

 

دانشگاه بریتیش کلمبیا در یک نگاه

سال تاسیس: 1908

محل: ونکوور، بریتیش کلمبیا

نوع دانشگاه: دولتی

شعار دانشگاه: برای تو

وبسایت: www.ubc.ca

شهریه دانشگاه های برتر کانادا

دانشکده های دانشگاه بریتیش کلمبیا

به طور کلی دانشگاه بریتیش کلمبیا دارای ۱۸ دانشکده، ۱۲ دپارتمان و دو کالج است. دانشکده‌های دانشگاه بریتیش کلمبیا عبارتند از:  

دانشکده علوم کاربردی، دانشکده هنر، دانشکده اقتصاد Sauder، دانشکده دندانپزشکی، دانشکده آموزش، دانشکده جنگلداری، دانشکده تحصیلات تکمیلی، دانشکده بهداشت و سلامت عمومی، دانشکده مطالعات میان‌رشته‌ای، دانشکده زمین و صنایع غذایی، دانشکده حقوق، دانشکده پزشکی، دانشکده داروسازی، دانشکده هنر و علوم، دانشکده مدیریت

 

شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه بریتیش کلمبیا

برای درخواست پذیرش از دانشگاه بریتیش کلمبیا متقاضی باید حداقل شرایطی را در اختیار داشته باشد. نکته جالب توجه در مورد دانشگاه بریتیش کلمبیا نوع پذیرش دانشجویان خارجی است. این دانشگاه برای گلچین دانشجویان آزمون ورودی برگزار می‌کند و در نهایت متقاضیانی انتخاب خواهند شد که آزمون را با موفقیت پشت سر گذاشته باشند و نمرات مقاطع تحصیلی قبلی وی مناسب باشد. شرایطی که متقاضیان اخذ پذیرش از دانشگاه بریتیش کلمبیا نیاز دارند عبارتند از:

 

  • مدرک مقطع پیشین با حداقل معدل ۱۶
  • حداقل نمره زبان آیلتس:  ۶/۵
  • توصیه‌نامه از اساتید دانشگاه
  • داشتن تمکن مالی مناسب

 

شهریه دانشگاه بریتیش کلمبیا

بالغ بر ۴۰ هزار دانشجو در دانشگاه بریتیش کلمبیا در حال تحصیل هستند. شهریه یک سال تحصیلی در این دانشگاه برای دانشجویان بین‎المللی ۴۵۰۰۰-۳۹۰۰۰ دلار کانادا خواهد بود. این هزینه شامل شهریه دانشگاه، هزینه خرید کتاب و هزینه‌های جانبی می‎باشد. همه دانشجویان تحصیلات تکمیلی موظف هستند شهریه و دیگر هزینه‌های مربوط را به موقع پرداخت کنند.

 

دانشگاه کلگری

این دانشگاه در زمره دانشگاه‌های تازه تأسیس کانادا به شمار می‌آید. دانشگاه کلگری از جمله دانشگاه‌هایی است که مهد پژوهش و تحقیقات میدانی است. دانشگاه کلگری رشته‌های متنوعی را در دانشکده‌های گوناگون خود به دانشجویان ارائه می کند. دانشگاه کلگری در ۶ زمینه تحقیقاتی در سطح جهانی فعالیت مستمر دارد و برای آن بودجه ویژه اختصاص داده است:

 

  • انرژی‌های قابل تجدید و نو برای جهان حال و آینده
  • پویایی بشر در جهان در حال تغییر
  • راه ‌حل‌های مهندسی برای ارتقای سلامتی
  • تکنولوژی‌های جدید زمین و فضا
  • تحقیق بر روی عفونت‌ها، التهاب‌ها و بیماری‌های مزمن
  • سلامت مغز و روان

 

دانشگاه کلگری در یک نگاه

سال تاسیس: 1966

محل: کلگری، آلبرتا، کانادا

نوع دانشگاه: دولتی

شعار دانشگاه: چشم می‌گشاییم

وبسایت: www.ucalgary.ca

شرایط اخذ پذیرش دانشگاه های برتر کانادا

شرایط اخذ پذیرش دانشگاه کلگری

دانشگاه کلگری از جمله دانشگاه‌هایی است که پژوهش در آن حرف اول را می ‎زند و برای تحقیقات علمی بودجه زیادی در نظر گرفته شده است.  این دانشگاه در سال ۲۰۱۹ دارای ۲۶۰۰۰ دانشجو و فارغ‌التحصیل داخلی و خارجی بوده است. برای اخذ پذیرش در این دانشگاه هر متقاضی باید از حداقل شرایط موردنیاز بهره‌مند باشد. در ادامه با شرایط تحصیل در دانشگاه کلگری آشنا خواهیم شد:

  • داشتن مدرک زبان با نمره ۷
  • انتخاب رشته متناسب با مقاطع تحصیلی قبلی
  • توصیه نامه از اساتید مقاطع تحصیلی پیشین
  • مدرک معتبر از مقاطع تحصیلی قبلی

 

دانشکده های دانشگاه کلگری

دانشگاه کلگری یک نهاد آموزشی و علمی  الهام بخش است که در جذب و حفظ نخبگان و پژوهش‎های بین رشته‎ای استراتژی‌های اموزشی متعددی را پیاده‌سازی کرده است. این دانشگاه با بودجه ۳/۱ بیلیون دلاری ۲۵۰ برنامه آموزشی را به متقاضیان و دانشجویان ارائه می‌کند. این دانشگاه دارای ۱۴ دانشکده است که به ترتیب زیر آمده است:

دانشکده هنر، دانشکده معماری وطراحی محیطی، مدرسه اقتصاد و بازرگانی Haskayne، دانشکده حقوق، دانشکده پرستاری (واقع در قطر)، دانشکده پرستاری، دانشکده علوم، دانشکده دامپزشکی، مدرسه پزشکی Cumming، مدرسه مهندسی Schulich، مدرسه آموزش و پرورش Werklund، دانشکده حرکت شناسی، دانشکده مددکاری

شهریه دانشگاه کلگری

دانشجویان خارجی برای تحصیل در دانشگاه کلگری ملزم به پرداخت شهریه هستند. هزینه یک سال تحصیل در مقطع کارشناسی دانشگاه کلگری ۱۷۵۰۰-۱۵۰۰۰  دلار است و در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری این شهریه ۱۲۵۰۰-۱۰۰۰۰  دلار برآورد می‎شود. توجه داشته باشید؛ این میزان شهریه شامل محل اسکان (خوابگاه)، تسهیلات رفاهی و ... نمی‌شود .

 

جهت مطالعه کامل مقاله به وبلاگ بامن‌رو | مقاله دانشگاه های برتر کانادا مراجعه کنید.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی