با من رو | ویزای کانادا , آمریکا و شینگن

با من رو | خدمات ویزای کانادا , آمریکا و شینگن | امور مهاجرت به کانادا ، اروپا توسط وکیل مهاجرتی

با من رو | ویزای کانادا , آمریکا و شینگن

با من رو | خدمات ویزای کانادا , آمریکا و شینگن | امور مهاجرت به کانادا ، اروپا توسط وکیل مهاجرتی

با من رو | ویزای کانادا , آمریکا و شینگن

شرکت ستاره رویایی آمیتیس با برند انحصاری با‎من‎رو یک شرکت خدمات گردشگری است که از سال ۱۳۹۳ با هدف ارائه خدمات در حوزه گردشگری، اخذ انواع ویزای کانادا، آمریکا، شینگن و مهاجرت به کشورهای آمریکا، کانادا، انگلستان، استرالیا و اروپا فعالیت می­‎نماید.

خدمات پس از ورود کانادا - با من رو

هنگامی که پاسخ درخواست ویزای کانادا به اطلاع متقاضی می‌رسد؛ ماه‌ها انتظار به پایان خوشی می‌‌انجامد و زمان آن فرا می‌رسد که مقدمات اقامت در کشور کانادا فراهم شود. برچسب ویزای قرمز رنگ کانادا در پاسپورت؛ یعنی سفر به این کشور محبوب از هم اکنون آغاز شده است. از این لحظه به بعد مسافر کانادا با سوألات گوناگونی مواجه می‌شود: در اولین لحظات ورود به کانادا چه قدم‌هایی باید بردارم؟ چه کسی در فرودگاه به استقبالم می‌آید و مسئول رساندنم به محل اسکان است؟ کانادا چه قوانینی برای مهاجران تازه‌وارد دارد؟ چطور می‌توانم یک محل اقامت مناسب تهیه کنم؟ و هزاران سوأل دیگر کهبسیاری از شهروندان ایرانی با آن رو‌به‌رو هستند و مرجعی جامع با اطلاعات صحیح و به روز را برای پاسخ به سوألاتشان جستجو می‌کنند. خدمات پس از ورود کانادا یکی از خدمات متمایز مجموعه با منرو است که در کنار خدمات اجاره آپارتمان و خدمات تولد فرزند برای مشتریان عزیز در کشور کانادا فراهم شده است.

خدمات پس از ورود به کشور مقصد یا افترلندینگ به مجموعه خدماتی گفته می‌شود که توسط برخی از شرکت‌های گردشگری به منظور هموار سازی راه پیش‌روی مهاجران و مسافران قانونی از اولین لحظات ورود به خاک کشور مقصد ارائه می‌شود. ورود به کشوری با فرهنگ متفاوت، ناآشنا بودن به قوانین و ضعف در دانش زبان انگلیسی یا فرانسه، از عمده‌ترین نگرانی‌های شهروندان ایرانی است که موفق به دریافت ویزای کانادا شده‌اند. خدمات پس از ورود به کانادا می‌تواند راهی مطمئن برای ورود آسان تازه‌واردان ایرانی به جامعه کانادایی باشد. در این راستا مجموعه بامنرو با کادری مجرب و فارسی زبان در کانادا می‌کوشد به عنوان یکی از پیشگامان عرصه‌ی خدمات افترلندینگ (پس از ورود) روند اقامت و اسکان ایرانیان عزیز را در کانادا تسهیل نماید و احساس اطمینان و رضایتمندی را جایگزین نگرانی‌های احتمالی کند.

خدمات پس از ورود به کانادا به مجموعه خدماتی گفته میشود که به مسافران و مهاجران تازه وارد در این کشور ارائه میگردد. این امر به منظور تسهیل ورود ایرانیان به جامعه کانادایی است. خدمات پس از ورود در انگلیسی با نامهای Afterlanding Services و Postlanding Services شناخته میشوند و جزء اصطلاحات رایج در صنعت توریسم به حساب میآیند که طی سالهای اخیر نیز در ایران بسیار رایج شده است.

مهاجرت به کانادا با تیم متخصص با من رو 

خدمات پیش از ورود به کانادا

مشاوره در زمینه‌های زیر، خدمات قبل از ورود کانادا در مجموعه‌ی بامنرو است. کلیه خدمات مشاوره پیش از ورود به کانادا در مجموعهی ما رایگان است و صرفاً جهت آگاهی و اطلاع‌رسانی به مسافران عزیز ارائه می‌شود. متقاضیان برای مشاوره می‌توانند با مراجعه حضوری یا تماس تلفنی با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

مشاوره خدمات پیش از ورود کانادا شامل موارد زیر است:

  • حداکثر پول قابل حمل که در فرودگاه تهران و گمرک کانادا مجاز است.
  • وسایل و خوراکی‌های مجازی که ممنوعیت قانونی در کانادا ندارند و مسافر میتواند به همراه داشته باشد.
  • راهنمایی در نحوه تکمیل فرم‌های موجود در فرودگاه هنگام لندینگ در کانادا به مسافران ارائه خواهد شد.
  • ارائهی چک لیستی از مدارک لازم مسافر که در هنگام ورود به کانادا ضروری است.
  • در صورت لزوم راهنمایی در مورد انجام آزمایشات پزشکی ضروری که برای سفارت کانادا اهمیت دارند.
  • مشاوره در خصوص انتخاب یا اجاره اتاق، آپارتمان یا هتل در شهرهای مختلف کانادا که از امنیت و خوشنامی برخوردار هستند.
  • انتخاب بهترین استان مناسب برای اقامت موقت یا دائم در کانادا و ارائهی اطلاعاتی مفید در مورد استانی که مسافر قصد سفر به آن را دارد.
  • مشاوره در خصوص ماه یا فصلی که برای ورود یا سفر به کانادا بسیار مناسب است.
  • مشاوره در زمینه انتخاب بهترین مهدکودک، مدرسه، کالج یا دانشگاه محل سکونت به تازهواردان کانادا ارائه میشود.
  • راهنمایی در معرفی آ‌ژانسهای کاریابی در کانادا در اختیار متقاضیان قرار میگیرد.

در ادامه با خدمات پس از ورود به کشور کانادا آشنا میشوید که توسط مجموعه بامنرو به مسافران ایرانی ارائه میشوند:

ترنسفر فرودگاهی - با من رو

استقبال در فرودگاه و ترنسفر

با رونق سفر و مهاجرت ایرانیان به کانادا، عده‌ای از شهروندان ایرانی ترجیح می‌‌دهند به جای سردرگمی در کشوری دیگر، مقدمات اقامت خود را به افراد یا شرکت‌های مطمئنی بسپارند که در بازه‌ی زمانی اقامتشان با خیالی آسوده از خدماتی متمایز استفاده کنند. خستگی ناشی از تلاش برای گرفتن ویزا، پر کردن فرم‌های متعدد در فرودگاه، چمدان‌های کوچک و بزرگ، سرگردانی در انتخاب محل اسکان مناسب و بی‌اعتمادی نسبت به افراد، تجربه‌ی مشترک و نه چندان خوشایند تمام تازه‌واردان ایرانی در روزهای اول مهاجرت به کانادا است که فشار روحی و احساسی بسیار زیادی را بر متقاضی متحمل میسازد. هدف مجموعه‌ی با‌من‌رو ارائه‌ی خدماتی است که از طریق آن اقامت در کانادا راهی هموار و مطمئن برای مسافران ایرانی باشد.

اولین نگرانی یک تازه‌وارد احساس غربت در کشوری جدید است. ما با استقبال در فرودگاه به شما اطمینان‌خاطر می‌دهیم که در کانادا تنها نیستید. پس از لندینگ در کانادا یکی از کارگزاران با منرو در فرودگاه به استقبال شما خواهد آمد و با در اختیار داشتن وسیله نقلیه‌ای مناسب شما را به محل موردنظرتان خواهد رساند. سال‌ها تجربه در زمینه خدمات پس از ورود در مجموعه با من رو نشان میدهد این خدمت باعث رضایتمندی مسافر در چرخه‌ی سفر به کانادا است؛ زیرا علاوه بر اطمینان خاطر از حضور شخصی معتمد و آشنا در فرودگاه دیگر نیاز به اتلاف وقت برای گرفتن وسیله نقلیه ندارید و حمل بار و چمدانهایتان آسانتر خواهد شد. مجموعهی بامنرو ارائه کننده‌ی یکی از خدمات نوین ترانسفر فرودگاهی به هموطنان ایرانی است. ترانسفر فرودگاهی در کانادا شامل ارائه خدمات کرایه اتومبیل‌های شاسی بلند یا مینی ون (که بسته به میزان بار و تعداد نفرات و سلیقه مسافر انتخاب میشود) به همراه راننده مجرب و مسلط به زبان انگلیسی جهت پیکاپ و انتقال شهروندان ایرانی از فرودگاه به محل اسکان موقت موردنظر است. بنابراین به کمک ما می‌توانید علاوه بر مراسم استقبال، چمدان‌ها و بار خود را به راحتی حمل کنید و با در اختیار داشتن خودرویی مناسب بدون کمترین نگرانی به محل اسکان خود در کانادا منتقل شوید.

استقبال در فرودگاه بسته به درخواست متقاضی دارای خدمات متنوعی است:

  • استقبال در فرودگاه و راهنمایی برای تکمیل کردن فرم‌های فرودگاه توسط نماینده با من رو
  • ارائه وسیله نقلیه مناسب برای رساندن متقاضی به محل اسکان به همراه راننده مطمئن
  • حمل بار و چمدان‌های متقاضی تا محل اسکان موقت توسط نماینده با من رو
  • در اختیار داشتن راهنمایی کارآزموده برای انجام کلیه امور در فرودگاه، راهنمایی در شهر و اجاره یک واحد آپارتمان
  • اجاره آپارتمان ، هتل یا اقامتگاه موقت در بدو ورود متقاضی به کانادا توسط کارگزار با منرو

تور تفریحی کانادا - با من رو

تور یک روزه آشنایی با شهر و مراکز مهم

به عنوان یک مهاجر تازه‌وارد، بسیار اهمیت دارد که بتوانید با توجه به استانی که در آن اقامت دارید به راحتی مراکز مهم از جمله بیمارستان‌ها، ادارات دولتی، مراکز خرید و مراکز تفریحی را شناسایی کنید. یکی از خدمات ممتاز با من رو در کانادا همراهی یکی از کارگزاران ما با شما در جهت آشنایی با مراکز مهم شهر محل اقامتتان است.

تور تفریحی یک روزه

یکی از خدمات ممتاز با من رو اجرای تور تفریحی یک روزه برای آن دسته از هموطنان ایرانی است که علاقه‌مند هستند از مناظر طبیعی و امکانات تفریحی کانادا استفاده کنند. کانادا با چشم‌اندازهای رویایی تلفیقی از طبیعت و تکنولوژی را در خود جای داده است و سفری گرم و پور شور را برای مسافرانش به ارمغان خواهد آورد. این کشور از منظر زیبایی‌های طبیعی در راسته‌ی چشم‌نوازترین کشورهای جهان قرار دارد. در تور یک روزه کانادا، بازدید از قطب‌های اصلی گردشگری همچون آبشارها، دریاچه‌ها، کوهستان‌های دیدنی و مراکز تفریحی شهرها در رأس برنامه‌ها قرار خواهند داشت.

افتتاح حساب بانکی

افتتاح حساب بانکی در کانادا یکی از دغدغههای متقاضیان در بدو ورود به کشور کانادا است و از اولین اقداماتی است که باید در اولین روزهای ورود به کانادا انجام شود. حسابهای بانکی کانادایی انواع مختلفی دارند و هر کدام خدمات متفاوتی را به مشتریان ارئه می‌دهند. خوشبختانه افتتاح حساب بانکی کار پیچیده‌ای نیست؛ هرچند نیاز به دانش زبان انگلیسی برای پر کردن فرم‌ها دارد. همچنین افتتاح و نگهداری حساب در بعضی از بانک‌های کانادا برای مدت زمان مشخصی رایگان و در بعضی موارد دیگر از ابتدا دارای هزینه است که می‌بایست متناسب با شرایط فرد متقاضی با دقت انتخاب شوند. با من رو در کانادا به شما کمک میکند تا نزدیکترین شعبه بانک به محل زندگی یا اقامت خود را پیدا کنید و برای افتتاح حساب بانکی موردنظرتان شما را همراهی خواهد نمود. توجه داشته باشید که برای افتتاح حساب بانکی در کانادا به مدارک مهاجرتی و هر مدرک هویتی که نوع اقامت و محل سکونت شما را در کانادا اثبات میکند نیاز دارید. پس از افتتاح حساب به تدریج با بانکتان ارتباط برقرار میکنید و میتوانید به تدریج از خدمات آن استفاده نمایید. چنانچه کلیه صورتحسابهای سر رسید شدهی خود را به موقع پرداخت کنید در آینده دریافت وام مسکن و واماشتغالزایی برایتان به راحتی امکانپذیر خواهد بود.

معرفی وکلای مجرب و با سابقه در کانادا

بند ۲ از ماده ۹۱ قانون حمایت از پناهندگان و مهاجران در کانادا به دو گروه از حقوقدانان این کشور مجوز مشاوره و ارائه خدمات در امور مهاجرت را ارائه می‌نماید. این دو گروه عبارتند از:

  • مشاورین رسمی اداره مهاجرت که با نام RCIC شناخته می‌شوند و عضو رسمی کانون مشاوران مهاجرت به کانادا ICCRC می‌باشند. این کانون در واقع سازمانی مستقل است که دولت کانادا به منظور یکپارچه‌سازی قوانین مربوط به مشاوره مهاجرت و اطمینان از صلاحیت مشاوران و نظارت بر فعالیت آنان تشکیل شده است. این گروه در امور مهاجرت و اخذ انواع ویزا از طریق تحصیل، سرمایه گذاری و ... فعالیت دارند.
  • وکلای رسمی دادگستری و سردفتران کبک در کانادا که فارغ التحصیلان رشته حقوق در کانادا هستند و به صورت تخصصی در زمینه مهاجرت و امور مربوطه به متقاضیان خدمات ارائه می‌دهند.

توجه داشته باشید که انتخاب یک وکیل کار آزموده و قابل اعتماد در کانادا یکی از کلیدی‌ترین عوامل در موفقیت پرونده مهاجرت هر متقاضی خواهد بود. عدم دقت یا ناآگاهی در انتخاب یک وکیل مجرب در بسیاری از موارد اتلاف زمان و هزینه‌های گزاف به متقاضی تحمیل خواهد نمود و مهم‌تر از همه؛ فرصت‌هایی طلایی از دست خواهند رفت که دیگر بازگشت‌ناپذیر هستند. با من رو با کوله باری از تجربه و سال‌ها همکاری با وکلای مهاجرتی خبره و آشنا به حقوق بین‌الملل در کانادا این امکان را برای هموطنان عزیز فراهم نموده است تا مراحل مهاجرت به کانادا را به صورت کاملاً قانونی و به دور از نگرانی طی نمایند. وکلایی که توسط مجموعه با من رو معرفی می‌شوند‌ گلچینی از معتمدترین و متعهدترین وکلای کانادایی هستند که که راه مهاجرت و اقامت در کشور کانادا را برای هموطنان عزیز سهولت می‌بخشند.

مشاوره برای تهیه مسکن دائم

یکی از اقدامات مهم در کانادا انتخاب و خرید یک مسکن دائم مناسب با سلیقه شما است. در مواردی که شما مایل به خرید خانه یا آپارتمان دائم خود در کانادا باشید؛ با من رو با دادن مشاوره‌های حرفه‌ای و ارائه دانش کامل و واقعی از بازار مسکن در کانادا به شما کمک می‌کند تا بتوانید از جهات گوناگون بهترین انتخاب را داشته باشید.

همراهی برای دریافت گواهینامه رانندگی

هر شخصی برای رانندگی در کانادا نیاز به یک گواهینامه معتبر دارد. شما می‌توانید تا ۶۰ روز پس از ورود به کانادا از گواهینامه رانندگی خارجی خود استفاده کنید. پس از این مدت باید در امتحان رانندگی شرکت نمایید و از این طریق بتوانید گواهینامه رانندگی استان محل زندگی خود را خیلی زود دریافت کنید. توجه داشته باشید که گرفتن گواهینامه در کانادا دارای تست تئوری، امتحان عملی و معاینات پزشکی از جمله تست بینایی است. چنانچه تمایل دارید با گواهینامه رانندگی کانادایی رانندگی کنید؛ نماینده با من رو در ارائه مشاوره و طی نمودن کلیه مراحل دریافت گواهینامه همراه شما خواهد بود.

اخذ کردیت کارت به نام متقاضی( VisaCard) یا (MasterCard) 

همان‌طور که می‌دانید مستر کارت و ویزا کارت دو نوع از کارت‌های اعتباری معتبر جهان برای مبادلات مالی هستند که بیشترین شعبههای نمایندگی را در سطح دنیا دارند.در حال حاضر، استفاده از مستر کارت و ویزا کارت پدیده‌ای همه‌گیر و جهان شمول در عرصه‌ مبادلات بین‌المللی و تجاری است. این امر به دلیل وجود اینترنت و مالیات‌های فوق‌العاده پایین نسبت به حواله‌های بانکی، بسیار پرطرفدار است. خطر حمل پول نقد و بحث انتقال وجوه با وجود کارت‌های اعتباری بین‌المللی، این مشکل را به کلی برطرف کرده است و باعث شده ویزا کارت و مستر کارت محبوب باشند. با من رو مفتخر است برای دریافت مستر کارت یا ویزا کارت در کانادا همراه شما باشد.

دریافت بیمه تامین اجتماعی کانادا - با من رو

دریافت SIN Number و Health Card کانادا

هر شخص تازه‌وارد به کانادا باید در چند سازمان مختلف به منظور ثبت اسناد ضروری و گرفتن کارت نام‌نویسی کند. از مهم‌ترین این موارد می‌توان به SIN number و کارت بهداشت اشاره کرد. برای آن‌که استخدام شوید و یا از خدمات مختلف دولتی استفاده کنید نیاز به دریافت شماره تأمین اجتماعی دارید که به آن Social Insurance Number یا SIN Number گفته می‌شود. هر شخص مهاجر یا شهروند کانادا باید این شماره‌ی ۹ رقمی را داشته باشد. دریافت این شماره بسیار حائز اهمیت است و جز اولین کارهای مهمی است که در اولین روزهای اقامت در کانادا باید انجام شود. در واقعبدون این شماره شما فردی بدون هویت در کانادا محسوب میشوید.

همچنین به منظور دریافت کارت بهداشت برای خود و اعضای خانواده‌تان نیاز به تکمیل فرم و مراحل اداری دارید. برای دریافت کارت بهداشت در برخی استانهای کانادا از جمله بریتیش کلمبیا و انتاریو باید ۳ ماه منتظر باشید. این مسئله اهمیت ثبتنام هر چه سریعتر کارت بهداشت را آشکار میسازد. شما می‌توانید از کارگزارن ما در کانادا بخواهید که در تمام مراحل مربوط به دریافت SIN Number و کارت بهداشت شما را همراهی و راهنمایی کنند. ‌

دریافت بیمه درمانی دولتی و بیمه درمانی خصوصی

کانادا یکی از کامل‌ترین خدمات بیمه‌ای در دنیا را دارا است. پیشنهاد ما این است که در بدو ورود به کانادا تحت پوشش خدمات بیمه‌ای قرار بگیرید. درخواست کارت بهداشت از ابتدای امر شما را از مزایای بیمه دولتی در کانادا بهره‌مند می‌سازد؛ علاوه بر این به عنوان یک شهروند کانادایی می‌توانید ماهیانه هزینه‌ای را به اداره بیمه پرداخت کنید تا خدمات درمانی سریع‌تر و تخصصی‌تری دریافت نمایید. این بیمه‌ها معمولاً شامل هزینه‌های دندانپزشکی، نسخه‌های دارویی، خدمات آمبولانس و خدمات بینایی می‌شود. از آن جایی که بیمه شدن در کانادا مراحل متعددی دارد؛ با من رو می‌تواند در این زمینه شما را راهنمایی و یاری نماید.

دریافت مزایای مالی دولتی و استانی برای کودکان
( Canada Child Tax Benefit)

یکی از خدمات دولت کانادا کمک هزینه‌ برای خانواده‌هایی است که فرزند یا فرزندانی مشغول به تحصیل دارند که به آن Child Tax Benefit گفته می‌شود. Child Tax Benefit مبلغی ماهیانه است که از سوی دولت کانادا به خانواده‌ها پرداخت می‌شود تا در پرداخت هزینه‌های بزرگ کردن فرزند کمک کند. چنانچه فرزند شما کمتر از ۱۸ سال داشته باشد میتوانید بلافاصله پس از ورود به کانادا نسبت به ثبتنام دریافت این کمک هزینه اقدام نمایید. همراهی برای نام‌نویسی و تکمیل فرم‌ها از دیگر خدمات پس از ورود بامن‎‎رو است.

همراهی برای ثبت‌نام در کلاس‌های زبان

دوره‌های زبان در کانادا بسیار متنوع است و مسلماً مهم‌ترین ابزار ارتباطی برای پیشرفت در جامعه‌ی جدید، فراگیری زبان آن کشور خواهد بود. ایدهی بسیار خوبی است که برای تقویت زبان انگلیسی یا فرانسهی خود در دورههای آموزشی شرکت نمایید. کلیه دانشگاه‌های کانادا و هم‌چنین موسسات آموزش زبان، دوره‌های فراگیری زبان انگلیسی و یا زبان فرانسه را به طور مستمر برگزار می‌کنند که طول مدت این دوره‌ها و هزینه‌های مربوط به آن متغیّر است و باید بر اساس نیاز شما انتخاب شوند. تقویت زبان به شما در پیدا کردن شغل، پیدا کردن دوستان بیشتر و احساس راحتی در جامعه کانادا کمک خواهد کرد. در صورتی که پس از ورود به کانادا تصمیم گرفتید زبان خود را تقویت نمایید میتوانید از مشاورهها و راهنماییهای بامن رو استفاده نمایید. با منرو میکوشد بهترین و مناسبترین دورههای یادگیری زبان انگلیسی را به شما معرفی کند و برای ثبتنام در این دورهها همراه شما باشد.

همراهی برای ثبت‌نام فرزندان در مهدکودک یا مدرسه

مسلماً یکی از دلیل اصلی مهاجرت خانوادهها به کانادا تحصیل فرزندان در بهترین مراکز آموزشی است. سیستم آموزشی کانادا آیندهی بهتری را برای کودکان شما رقم خواهد زد. اگر شما سرپرست یک کودک خردسال هستید؛ و در عین حال باید در همان هفته‌های اول مهاجرت به کانادا به محل کار، دانشگاه، یا مأموریت بروید نیاز دارید که کودک خود را در یک مهدکودک معتبر و مناسب ثبت‌نام کنید. مسئله مهم این است که جایی مطمئن را پیدا کنید که کودکتان در امنیت و شادی آموزش ببیند و رشد کند. همچنین انتخاب یک مدرسه مناسب برای کودکتان تحصیل موفقیتآمیز وی را تضمین مینماید. مجموعه بامنرو برای جستجو و انتخاب مهدکودک و مدرسه در مقاطع ابتدایی و دبیرستان همراه شما مسافران خواهد بود و در این زمینه شما را راهنمایی خواهد نمود.

همراهی برای تهیه سیم کارت تلفن همراه

خرید یک دستگاه موبایل به همراه سیم‌کارت از ضروریات یک مهاجر تازه‌وارد است. حتی به واسطه‌ی آن می‌تواند خیلی سریع‌تر به سایر امور خود هم‌چون یافتن منزل و کارهای اداری برسد. خرید سیم‌کارت در کانادا با ایران کمی تفاوت دارد. معمولاً قراردادها 2 یا 3 ساله هستند و همراه با سیم کارت یک گوشی با قیمتی مناسب‌تر از قیمت بازار نیز در اختیار مشتری قرار داده می‌شود. امّا در نظر داشته باشید که شرکت‌های مختلف عرضه سیم کارت و تلفن همراه، دارای خدمات متفاوتی هستند و فسخ قرار داد از سوی شما منجر به پرداخت جریمه خواهد بود. بنابراین هنگام عقد قرار داد باید به نکات مهمی از جمله طول قرارداد و هزینه‌های ماهیانه دقت کنید. همچنین تماس با ایران از طریق خط تلفن بین‌المللی با صرفه نیست و بهترین راه استفاده از کارت‌های تلفن است که در سطح شهر یا فروشگاه‌های ایرانی عرضه می‌‌شود.

تهیه رزومه کاری

پس از ورود به کانادا میتوانید برای خود به دنبال یک شغل مناسب باشید. برای پیدا کردن یک شغل خوب در کانادا باید یک رزومه قوی و مطابق با استانداردهای کانادایی تهیه نمایید. با من رو میکوشد در زمینه یافتن شغل در کانادا به شما کمک نماید. شما میتوانید تهیه رزومه کاری خود را به کارشناسان با من رو بسپارید و از راهنماییهای آنها جهت آماده شدن برای مصاحبههای شغلی استفاده کنید.

راهنمایی برای یافتن پزشک خانوادگی مناسب

زمانی که کارت بهداشت خود را دریافت کنید می‌توانید برای خود پزشک خانوادگی داشته باشید. برای شناسایی و انتخاب یک دکتر ماهر در کانادا می‌توانید از با من رو راهنمایی دریافت کنید.

همراهی برای تهیه کارت دائمی مترو و اتوبوس

سیستم حمل و نقل عمومی در کانادا و انواع بلیط آن متفاوت است. تهیه کارت دائمی مترو و اتوبوس روشی مقرون به صرفه برای استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی کانادا است که به اسم کارت اپوس (OPUS) معروف است. کارت اپوس هوشمند است و قابلیت شارژ دارد. خرید یک ساله کارت مترو و اتوبوس OPUS شامل یک ماه تخفیف می‌شود. بنابراین می‌توانید برای صرفه‌جویی در هزینه‌ی رفت و آمد تهیه کارت مترو و اتوبوس خود را به ما بسپارید.

معرفی دارالترجمه برای ترجمه رسمی مدارک

اگر نیاز داشته باشید که برخی از مدارک خود را به انگلیسی یا فرانسه ترجمه کنید ما با معرفی بهترین و معتبرترین مراکز ترجمه رسمی، شما را در این امر یاری می‌کنیم.

خدمات افترلندینگ کانادا - با من رو

نحوه استفاده از خدمات

متقاضیان استفاده از خدمات افترلندینگ در کانادا می‌توانند پیش از سفر به این کشور با مراجعه حضوری یا تماس تلفنی با کارشناسان مجموعه بامنرو، نسبت به انتخاب خدمات موردنظر خود اقدام نمایند. این امکان برای مسافران وجود دارد که خدمات پس از ورود به کانادا را به طور جداگانه یا کلیه خدمات را در قالب یک پکیج کامل انتخاب نمایند. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان بامنرو تماس بگیرید.
 

منبع: سایت خدمات ویزای کانادا، آمریکا و شینگن | با من رو

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی