با من رو | ویزای کانادا , آمریکا و شینگن

با من رو | خدمات ویزای کانادا , آمریکا و شینگن | امور مهاجرت به کانادا ، اروپا توسط وکیل مهاجرتی

با من رو | ویزای کانادا , آمریکا و شینگن

با من رو | خدمات ویزای کانادا , آمریکا و شینگن | امور مهاجرت به کانادا ، اروپا توسط وکیل مهاجرتی

با من رو | ویزای کانادا , آمریکا و شینگن

شرکت ستاره رویایی آمیتیس با برند انحصاری با‎من‎رو یک شرکت خدمات گردشگری است که از سال ۱۳۹۳ با هدف ارائه خدمات در حوزه گردشگری، اخذ انواع ویزای کانادا، آمریکا، شینگن و مهاجرت به کشورهای آمریکا، کانادا، انگلستان، استرالیا و اروپا فعالیت می­‎نماید.

برترین مدارس ابتدایی کانادا

برترین مدارس ابتدایی تورنتو | دولت کانادا به نحو قابل‌توجهی به مقوله‌ی آموزش از پایه‌ی پیش دبستانی اهمیت می‌دهد. سیستم آموزشی این کشور در مقاطع ابتدایی نشان داده که از استانداردهای بالایی در سطح بین‌المللی برخوردار است. انتخاب یک مدرسه مناسب در تورنتو برای بسیاری از خانواده‌های ایرانی که قصد دارند فرزند خود را در مدارس کانادا ثبت‌نام کنند از اهمیت برخوردار است. بسیاری از مدارس تورنتو پذیرای دانش‌آموزان خارجی در سرتاسر دنیا هستند و جهت تدریس از سیستم‌‌های آموزشی پیشرفته استفاده می‌کنند. چنانچه تمایل دارید با برخی از مهمترین مدارس تورنتو آشنا شوید در این مقاله همراه ما باشید.

مدرسه Branksome Hall

یکی از برترین مدارس ابتدایی تورنتو مدرسه Branksome Hall است؛ مدرسه‌ای مستقل به قدمت ۱۱۷ سال که همه دانش‌آموزان آن دختر هستند. این مدرسه دارای ۵۳۰۰۰ متر مربع مساحت است که در شهر تورنتو در استان انتاریو کانادا واقع شده است. هدف اصلی مدرسه به چالش کشیدن  دانش آموزان از همان سال‌های ابتدایی تحصیل است تا عاشق پرسشگری و یادگیری شوند. علاوه بر این که مدرسه Branksome Hall تنها مدرسه دخترانه شهر تورنتو است امکان تحصیل دانش‌آموزان بین‌المللی را نیز فراهم نموده است. هنر اصلی مدرسه در آموزش این است که دانش‌آموزان را به متفکرانی مستقل، نویسندگانی قدرتمند و شهروندانی مسئول تبدیل کند. جالب است بدانید دانشگاه‌های مطرح کانادایی همیشه با آغوشی باز پذیرای دانش‌آموزانی هستند که از این مدرسه فارغ التحصیل شده‌اند.  

مدرسه Branksome Hall در یک نگاه

زبان آموزش: انگلیسی

جمعیت کلاس‌ها: ۱۷ تا ۲۲ نفر

شهریه: ۳۳۶۳۰ دلار کانادا

تعداد دانش‌آموزان: ۹۰۰ نفر

سن دانش‌آموزان: ۴ تا ۱۸ سال

کلاس‌های فوق برنامه: دارد

 آدرس وب‌سایت: www.branksome.on.ca

 

ویژگی‌های آموزشی مدرسه Branksome Hall

سیستم آموزشی مدرسه IB (International Baccalaureate) است که مورد استقبال بسیاری از دانش‌آموزان بین‌المللی و خانواده هایشان قرار می‌گیرد. هدف از برنامه آموزشی IB ارتقای سطح مهارت‌های فکری، شخصی، احساسی و اجتماعی دانش‌آموزان است. هر دانش‌آموزی در مدرسه Branksome Hall از برنامه درسی IB نهایت استفاده را خواهد برد. این نوع برنامه درسی بین‌المللی کنجکاوی و تفکر انتقادی دانش‌آموزان را ترقی می‌دهد و آنها را برای ارزیابی‌های مستمر آماده می‌کند تا سطح آموزشی آنان در حد استانداردهای موردنیاز باقی بماند. سیستم آموزشی IB در بسیاری از مدارس برتر دنیا دنبال می‌شود و به عنوان استاندارد طلایی در بحث آموزش و پرورش در نظر گرفته خواهند شد. در این برنامه آموزشی دروس انگلیسی، ریاضیات، علوم، تکنولوژی، تربیت بدنی، انواع هنرهای تجسمی و بصری، علوم اجتماعی و زبان‌های خارجه به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود. هدف اصلی سیستم آموزشی IB این است که دانش‌آموزان در کلیه رده‌های سنی تفکر انتقادی و روحیه پرسشگری را در نهاد خود پرورش دهند.

 

پذیرش تحصیلی کانادا ، از شناخت تا بررسی

 

مدرسه آپر کانادا کالج تورنتو

مدرسه Upper Canada College

مدرسه Upper Canada College یکی از مدارس پسرانه و دولتی در شهر تورنتو است که سطوح آموزشی متفاوتی را در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهد. این مدرسه با داشتن کادر مجرب آموزشی توانسته‌ تجربه متفاوتی را برای دانش‌آموزان رقم بزند. تاریخچه غنی این مدرسه و دستاوردهای متفاوتی که داشته این مدرسه را در جایگاه بسیار بالایی قرار داده است. قدمت این مدرسه به دو قرن پیش باز می‌گردد و هدف اولیه آن ایجاد محیطی آکادمیک و مناسب برای خودشناسی دانش‌آموزان است.

 مدرسه Upper Canada College در یک نگاه

زبان آموزش: انگلیسی

جمعیت کلاس‌ها: ۲۰ تا ۲۲ نفر

شهریه: ۳۳۳۰۰ دلار کانادا

تعداد دانش‌آموزان: ۱۱۶۰ نفر

سن دانش‌آموزان: ۵ تا ۱۸ سال

کلاس‌های فوق برنامه: دارد

 آدرس وب‌سایت: www.ucc.on.ca

ویژگی‌های مدرسه Upper Canada College

مدرسه Upper Canada College معتقد است که با اجرای سیستم آموزشی IB نسل بعدی دانشمندان، متفکران و مخترعان را به دنیا معرفی خواهد کرد. آموزش در این مدرسه که از سیستم  IBپیروی می‌کند باعث شده کلیه فارغ التحصیلان آن بر جهان کنونی تأثیرگذار باشند. مدرسه UCC هر سال پذیرای دانش‌آموزان خارجی بسیاری از ۲۶ کشور مختلف است و در حال حاضر ۸۸ دانش‌آموز بین‌المللی در این مدرسه در حال تحصیل هستند. فارغ‌التحصیلان این مدرسه پس از کسب مدرک دیپلم خود موفق می‌شوند از برترین دانشگاه‌های کانادا و دنیا پذیرش دریافت کنند. از نقطه نظر این مدرسه، سیستم IB بیش از یک برنامه درسی است و جهت رشد علمی و شخصیتی دانش‌آموزان این اهداف را دنبال می‌کند:

  • تمرکز بر روی پیشرفت دانش‌آموزان با برنامه‌ی آموزشی متناسب با توانایی‌ها و سن آنها
  • اجرای برنامه درسی‌ در سطح بین‌المللی جهت ارتقای یادگیری دانش‌آموزان
  • تشویق دانش‌‌آموزان به داشتن تفکر انتقادی و به چالش کشیدن فرضیه‌ها
  • تمرکز بر روی یادگیری نه صرفاً یادآوری و حفظ کردن مطالب

 

شناخت کامل ویزای دانش آموزی کانادا

 

مدارس ابتدایی کانادا

مدرسه Blyth Academy

مدرسه خصوصی Blyth Academy در سال ۱۹۷۷ تأسیس شد و از آن زمان تاکنون با به کارگیری استانداردهای بالای آموزشی همواره در بین برترین مدارس ابتدایی تورنتو و کانادا قرار داشته است. ۱۰ درصد از کل جمعیت این مدرسه را دانش‌آموزان بین‌المللی تشکیل داده‌اند. هدف این مدرسه آماده سازی دانش‌آموزان در برابر چالش‌هایی است که در آینده با آنها رو به رو خواهند شد. تأکید بر فراگیری مهارت‌های گوناگون از اهداف والای این مدرسه است تا دانش‌آموزان را برای ورود به دنیایی که دانش و تکنولوژی در آن حرف اول را می‌زند را تسهیل نماید.

مدرسه Blyth Academy در یک نگاه

زبان آموزش: انگلیسی

جمعیت کلاس‌ها: ۱۰ تا ۱۲ نفر  

شهریه: ۲۲۶۲۵ دلار کانادا

تعداد دانش‌آموزان: ۱۵۰-۵۰ نفر

سن دانش‌آموزان: ۵ تا ۱۸ سال

کلاس‌های فوق برنامه: دارد

 آدرس وب‌سایت: www.blytheducation.com

ویژگی‌های مدرسه Blyth Academy

همان‌طور که گفته شد Blyth Academy یک مدرسه خصوصی خوشنام در شهر تورنتو است که برنامه‌های آموزشی متنوعی را در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهد. این مدرسه به داشتن کلاس‌های کم‌جمعیت مشهور است و یک مشاوره هر روز در مدرسه حضور دارد تا دانش‌آموزان را در زمینه‌های درسی و چالش‌های عاطفی پشتیبانی کند. برنامه آموزشی این مدرسه به گونه‌ای طراحی شده که هر دانش‌آموز خارجی با توجه به علایق و  توانایی‌هایش پتانسیل‌های خود را شکوفا سازد. یکی از پیش‌شرط‌های این مدرسه برای پذیرش دانش‌آموزان خارجی داشتن مدرک آیلتس با نمره ۵/۶ است. هر چند دانش‌آموزانی که دارای مدرک زبان آیلتس یا معادل آن نیستند باید در آزمون سطح زبان که توسط مدرسه برگزار می‌شوند شرکت کنند و نمره حدنصاب را به دست بیاورند. یکی از ستون‌های اصلی آموزش در مدرسه Blyth Academy تشویق دانش‌آموزان برای یادگیری تجربی است. یادگیری از طریق تجربه و آزمایش، انگیزه‌ی تحصیل در دانش‌آموزان را به طرز چشمگیری افزایش می‌دهد.

 

منبع: جهت مطالعه کامل لیست برترین مدارس ابتدایی تورنتو کلیک کنید. | وبلاگ بامن‌رو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی