با من رو | ویزای کانادا , آمریکا و شینگن

با من رو | خدمات ویزای کانادا , آمریکا و شینگن | امور مهاجرت به کانادا ، اروپا توسط وکیل مهاجرتی

با من رو | ویزای کانادا , آمریکا و شینگن

با من رو | خدمات ویزای کانادا , آمریکا و شینگن | امور مهاجرت به کانادا ، اروپا توسط وکیل مهاجرتی

با من رو | ویزای کانادا , آمریکا و شینگن

شرکت ستاره رویایی آمیتیس با برند انحصاری با‎من‎رو یک شرکت خدمات گردشگری است که از سال ۱۳۹۳ با هدف ارائه خدمات در حوزه گردشگری، اخذ انواع ویزای کانادا، آمریکا، شینگن و مهاجرت به کشورهای آمریکا، کانادا، انگلستان، استرالیا و اروپا فعالیت می­‎نماید.

۹ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

ویزای توریستی یونان

ویزای توریستی یونان

یونان در گذشته زادگاه الهه‌های باستانی، فلسفه و المپیک و در حال حاضر یکی از مقاصد گردشگری محبوب در بین مسافران خارجی و ایرانی است. علاوه بر دیدنی‌های بیشمار این کشور باستانی، هزینه سفر به یونان نسبت به سایر کشورهای اروپایی مقرون به صرفه‌تر است. از این رو، گردشگران بسیاری از سرتاسر دنیا برای لذت بردن از جزایری با سواحل آفتابی و گشت و گذار در موزه‌ای به پهنای این کشور، مهمان یونان می‌شوند.

یونان برای عاشقان فرهنگ و تاریخ یکی از ممتازترین گزینه‌هاست و تورهای یونان نه تنها در ایران بلکه در سرتاسر جهان طرفداران بسیاری دارد. علاوه بر این که هزینه‌ی سفر به یونان نسبت به دیگر کشورهای اروپایی کمتر است. یکی از دلایلی که گردشگران ایرانی را ترغیب به گرفتن ویزای توریستی یونان می‌نماید همجواری آن به کشور ترکیه است.

باید خاطر نشان کرد که یونان یکی از کشورهای اروپایی عضو پیمان شنگن است و سفر به آن مستلزم دریافت روادید از طریق سفارت این کشور در تهران می‌باشد. ویزای توریستی یونان در زمره ویزاهای موقت بوده و مخصوص سفرهای کوتاه مدت یا دیدار با اعضای خانواده و دوستان است. در اخر باید بگوییم که ویزای یونان به راحتی دستیافتنی نیست و برای دریافت ان باید صبوری و شکیبایی نمود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۸ ، ۱۳:۲۳

ویزای شینگن چیست؟

ویزای شینگن چیست؟

یکی از معروف­ترین ویزاهایی که ایرانیان نام آن را بارها شنیده­ اند یا برای آن درخواست دادهاند؛ ویزای شینگن یا شنگن است. این ویزا برای سفر به برخی کشورهای اروپایی صادر می­ شود که از لحاظ مقررّات تردد در کشورهای حوزه شینگن از سیستم قانونی یکپارچه ­ای تبعیت میکند. ویزای شینگن از محبوبیت بالایی برخوردار است؛ زیرا اخذ این ویزا اعتبار زیادی را برای تاریخچه سفر مسافران به ارمغان می­ آورد و سابقه ­ی داشتن ویزای شینگن، دریافت روادید از کشورهایی همچون انگلیس، کانادا و آمریکا را به مراتب آسان­تر خواهد نمود.

 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۸ ، ۱۱:۱۸

 

ویزای ازدواج آمریکا

ویزای ازدواج آمریکا

بخشی از قوانین مهاجرتی کشور آمریکا مربوط به تحکیم پیوندهای خانوادگی و در کنار هم زندگی کردن اعضای خانواده است. اداره خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده آمریکا؛ فرآیند پیوستن به خانواده‌ها را در رأس برنامه‌های مهاجرتی خود قرار داده است و مهاجرت از طریق ازدواج دارای شرایط آسان‌تری نسبت به سایر برنامه‌های مهاجرتی است. بنابراین یکی از روش‌های پرطرفدار مهاجرت به آمریکا از طریق دریافت ویزای ازدواج امکان‌پذیر می‎باشد. ویزای ازدواج آمریکا برای شهروندان آمریکایی و دارندگان گرین کارت آمریکا (مقیمان دائم( به طور مشترک قابل استفاده و قابل درخواست است. ویزای ازدواج در زمره‌ی ویزاهای مهاجرتی در نظر گرفته می‌شود که در همان ابتدا شخص گرین کارت آمریکا را دریافت می‌نماید. برای آشنایی بیشتر با ویزای ازدواج آمریکا و رفع ابهامات احتمالی در ماهیت این ویزا مقاله‎ی زیر را تا انتها مطالعه فرمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۹۸ ، ۱۷:۳۷

اجاره آپارتمان در کانادا

اجاره آپارتمان در کانادا

در این مقاله تصمیم داریم به بررسی اجاره آپارتمان در کانادا و فاکتورهای موثر در انتخاب یک آپارتمان مناسب در کانادا بپردازیم. نرخ اجاره بهای یک واحد مسکونی در هر سال متغیّر است و معمولاً آپارتمان‎های اجاره‎ای در‌ شهرهای کوچکتر اجاره بهای کمتری را در قبال یک واحد آپارتمان در نظر می‎گیرند.

به طور کلی میزان اجاره بهای آپارتمان در کانادا به عواملی مانند منطقه یا محله‎، قدمت بنای ساختمان، امکانات و تجهیزات ساختمان و مبله بودن آپارتمان بستگی دارد و در تعیین اجاره بهای واحدهای مسکونی تاثیر گذار هستند. همچنین در کلیه شهرهای کانادا، قراردادها معمولاً از یک ماه تا یک سال تنظیم می‎شود و تا زمانی که مستاجر اجاره بهای خود را در موعد مقرر پرداخت نماید صاحبخانه اجاره نامه را تمدید می‎کند. در ادامه با ساز و کار اجاره آپارتمان در شهرهای مختلف کانادا و فاکتورهای موثر بر تعیین اجاره بها آشنا خواهیم شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آبان ۹۸ ، ۱۱:۳۴

 

ویزای توریستی عمان

ویزای توریستی عمان

کلیه گردشگران خارجی که قصد سفر و بازدید از کشور زیبای عمان را دارند نیازمند دریافت ویزای توریستی عمان (Tourist Visa) هستند. دریافت ویزای توریستی عمان برای ورود به این کشور الزامی است و برای شهروندان ایرانی به صورت الکترونیکی (eVisa)  یا در خاک این کشور به صورت ویزای فرودگاهی صادر می‎شود. مزیت ویزای توریستی عمان در این است که برخلاف ویزای تحصیلی و ویزای کار عمان نیاز به حامی محلی یا دعوتنامه ندارد و تنها باید مدارک موردنیاز را برای اخذ ویزای توریستی این کشور به دقت تهیه نمود.

ویزای توریستی عمان برای مسافران ایرانی به صورت ویزای ۱۰ روزه یا ویزای ۱ ماهه صادر می‎شود و می‎توان پیش از پایان یافتن اعتبار، یک بار دیگر مدت اعتبار آن را تمدید نمود. بدین معنا که ویزای یک ماهه را می‎توان برای یک ماه دیگر و ویزای ۱۰ روزه را می‎توان برای ۱۰ روز دیگر تمدید نمود. هزینه سفارت این ویزا ۲۰ ریال عمان است و جریمه عدم تمدید ویزا برای هر روز تأخیر ۱۰ ریال عمانی است.

اخذ ویزای کانادا توسط تیم متخصص با من رو!

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آبان ۹۸ ، ۱۷:۲۷

 

تحصیل در عمان

تحصیل در عمان

سیستم آموزش عالی در عمان برای متقاضیان تحصیل در عمان از قدمت کوتاهی برخوردار است به طوری که در سال ۱۹۸۶ اولین دانشگاه این کشور با نام سلطان قابوس تأسیس شد. با این وجود عمان طی دهه‎های گذشته نسبت به ارتقای سطح علمی دانشگاه‎های نوپای خود از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده است. در حال حاضر ویزای تحصیلی عمان (Student Visa) به علاقه‎مندانی اعطاء می‎شود که تمایل دارند در این کشور امن و پیشرفته، تحصیلات خود را ادامه دهند. یکی از الزامات دریافت این ویزا وجود یک حامی (اسپانسر) محلی در عمان است که در طول اقامت، مسئولیت متقاضی را بر عهده بگیرد. همچنین این حامی محلی باید از مقامات مربوطه مجوزهای آموزشی لازم را در اختیار داشته باشد. به عنوان مثال؛ دانشگاهی که متقاضی از آن پذیرش تحصیلی گرفته می‎تواند اسپانسر (حامی) فرد متقاضی در نظر گرفته شود.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آبان ۹۸ ، ۱۷:۳۴

بهترین زمان سفر به کانادا

 کانادا دومین سرزمین پهناور جهان است؛ از شرق تا غرب آب و هوایی بسیار متنوع دارد و شرایط اقلیمی آن در صنعت گردشگری این کشور نقشی کلیدی را ایفا می‎کند. حتماً پیش آمده که در تعیین زمان سفر خود به کانادا با دو اصطلاح «هایسیزن» و «لوسیزن» رو به رو شده باشید. این دو اصطلاح پر کاربرد به فصل رونق و افول گردشگری در کشورهایی با اقلیم‎هایی سخت و ناهمگون اطلاق می­شود. کانادا نیز به دلیل آب و هوای ویژه و شرایط اقلیمی سردی که دارد از این قاعده مستثنی نیست و در دایره لغات گردشگری کانادا این دو عبارت پرکاربرد برای مسافران از جمله شهروندان ایرانی بسیار اهمیت دارد.

بهترین زمان سفر به کانادا به هر مسافری متفاوت است و به دو فاکتور بستگی دارد: این که مقصد متقاضی در کانادا کِی و کجا است؟ به بیان بهتر؛ هر مسافری بر اساس اهداف موردنظرش برنامهی سفر به کانادا را می‎چیند. با این حال به هیچ عنوان نباید فصل و ماه مناسب را در تنظیم برنامه‎ی سفر به کانادا نادیده گرفت. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ آبان ۹۸ ، ۱۵:۵۹

لاتاری کانادا - با من رو

لاتاری کانادا

آیا تا به حال با عبارت لاتاری آمریکا و لاتاری کانادا رو به رو شده‎ اید؟ لاتاری (lottery) کلمه‎ ای انگلیسی است که معادل فارسی آن قرعه ‎کشی در نظر گرفته می‎شود. این کلمه از زمانی وارد دایره لغات بازار مهاجرت و گردشگری در ایران شد که تب و تاب مهاجرت از طریق ثبت نام در لاتاری آمریکا بالا گرفت و رفته رفته عبارت نوظهور لاتاری کانادا نیز جای خود را در بین متقاضیان مهاجرت باز کرد. هرچند، این دو عبارت از منظر موجودیت، قوانین مهاجرتی و وجه بین‎المللی دو سرنوشت کاملاً متفاوت دارند.  

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آبان ۹۸ ، ۱۰:۵۶

ویزای کار عمان - با من رو

ویزای کار عمان

ویزای کار عمان برای متقاضیانی صادر می‎شود که به دنبال کار در این کشور هستند. این ویزا به منظور جذب نیروی کارآمد و متخصص است و به کارفرمایان عمانی این فرصت را می‎دهد تا کارمندی را برای همکاری به عمان دعوت نمایند. در این نوع ویزا، فردی که متقاضی کار در عمان است باید از کارفرمایی با ملیت عمانی دعوت‎نامه‎ی کاری یا یک پیشنهاد کاری داشته باشد. از سوی دیگر کارفرما باید مسئولیت شرایط مندرج در دعوتنامه را بر عهده بگیرد. در حقیقت کارمندان خارجی که جهت کار به عمان می‎آیند باید تحت حمایت کارفرمای عمانی خود قرار داشته باشند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آبان ۹۸ ، ۱۶:۴۶