با من رو | ویزای کانادا , آمریکا و شینگن

با من رو | خدمات ویزای کانادا , آمریکا و شینگن | امور مهاجرت به کانادا ، اروپا توسط وکیل مهاجرتی

با من رو | ویزای کانادا , آمریکا و شینگن

با من رو | خدمات ویزای کانادا , آمریکا و شینگن | امور مهاجرت به کانادا ، اروپا توسط وکیل مهاجرتی

با من رو | ویزای کانادا , آمریکا و شینگن

شرکت ستاره رویایی آمیتیس با برند انحصاری با‎من‎رو یک شرکت خدمات گردشگری است که از سال ۱۳۹۳ با هدف ارائه خدمات در حوزه گردشگری، اخذ انواع ویزای کانادا، آمریکا، شینگن و مهاجرت به کشورهای آمریکا، کانادا، انگلستان، استرالیا و اروپا فعالیت می­‎نماید.

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

اسپانیا-بارسلونا- بامن رو

اقامت دائم اسپانیا از طریق تمکن مالی (Non-lucrative Residence Visa in Spain) یکی از روش‎های جدید و پرطرفدار مهاجرتی است که طی سال‎های اخیر متقاضیان بسیاری داشته است. این ویزا در ایران با نام‎های مختلفی شناخته می‎شود که از مهم‎ترین آنها می‎توان به اقامت تمکن مالی اسپانیا یا ویزای خودحمایتی اسپانیا اشاره نمود. در این روش مهاجرتی، متقاضیانی که ثابت کنند از تمکن مالی قوی برخوردار هستند و توانایی حمایت مالی از خود و افراد وابسته به خود را دارند می‎توانند طی شرایطی تعریف شده؛ اقامت این کشور را به دست بیاورند. چنانچه متقاضی بتواند ثابت کند که منابع مالی کافی در اختیار دارد و هیچ نیازی به کار کردن در اسپانیا نخواهد داشت می‎تواند برای اقامت تمکن مالی اسپانیا اقدام نماید. به بیان بهتر، متقاضی از طریق این مسیر می‎تواند اجازه اقامت و زندگی در کشور اسپانیا را دریافت کند؛ اما مجوز کار برای این فرد و اعضای خانواده‎اش صادر نخواهد شد. به همین دلیل است که برای این نوع ویزا، عباراتی همچون ویزای بدون درآمد یا ویزای بازنشستگی نیز استفاده می‎شود.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۸ ، ۱۰:۵۴

ویزای فرصت مطالعاتی کانادا - با من رو

 

فرصت مطالعاتی یک دوره زمانی مستقل در دوره­ی دکتری محسوب می­شود که به مطالعه و انجام تحقیق در دانشگاه­های برتر دنیا اختصاص می­یابد. فرصت مطالعاتی، امتیازی منحصر به فرد است و در اختیار دانشجویانی قرار می­گیرد که توانایی در دانش­پژوهی و تحقیق در رشته­ی تحصیلی خود را از طریق آثار منتشر شده یا فعالیت­های علمی دیگر به اثبات رسانیده­اند. اگر قصد دارید برای دریافت ویزای فرصت مطالعاتی کانادا اقدام کنید؛ این مقاله را در وب سایت با من رو را از دست ندهید.

دورهی فرصت مطالعاتی برای دانشجویان مقطع دکتری بسیار حائز اهمیت است. هرچند بسیاری از دانشجویان به دلیل عدم آشنایی با فرآیندهای آن از دریافت ویزای فرصت مطالعاتی صرف نظر مینمایند. توجه داشته باشید که اقدام برای فرصت مطالعاتی در دانشگاههای برتر دنیا، مستلزم آگاهی و استفاده از تجربهی دیگران است و میتواند تلاشهای متقاضی را به نتیجهی مطلوب برساند. کارشناسان خبرهی بامنرو با سالها تجربه در زمینه اخذ انواع ویزا آمادهی پاسخگویی به سوالات شما خواهد بود. چنانچه قصد دریافت ویزای فرصت مطالعاتی کانادا را دارید با کارشناسان بامن‎‎رو در تماس باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ شهریور ۹۸ ، ۱۱:۴۷

بیگ بن، لندن - انگلستان

ویزای انگلستان، مجوزی قدرتمند است که به فرد اجازه‌ی ورود به کشور انگلستان و دیگر کشورهای بریتانیا از جمله اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی را خواهد داد. ویزایی معتبر که به پاسپورت شخص دارنده؛ اعتباری درخور می­‌بخشد و فرصت­‌های بی‌­پایانی را در سفر به این کشور برای وی به ارمغان می­‌آورد. به طور کلی ویزای انگلستان انواع مختلفی دارد و هر یک برای اهداف مشخصی از سفر به این کشور صادر می‌­شود که در این میان ویزای توریستی انگلیس متقاضیان بسیاری دارد.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ شهریور ۹۸ ، ۱۳:۱۷

ویزای تحصیلی انگلستان - بامن رو

تحصیل در انگلستان از طریق دریافت ویزای تحصیلی این کشور امکان‎پذیر است. ویزای تحصیلی انگلستان در زمره‎ی ویزاهای موقت است و در سه زیر مجموعه جای می‎گیرد که در ادامه با شرایط و قوانین آنها بیشتر آشنا می‎شویم:

  • ویزای دانش‎آموزی Tier 4 (Child)
  • ویزای دانشجویی Tier 4 (General)
  • ویزای کوتاه مدت تحصیلی (Short-Term Study Visa)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ شهریور ۹۸ ، ۱۱:۴۸