با من رو | ویزای کانادا , آمریکا و شینگن

با من رو | خدمات ویزای کانادا , آمریکا و شینگن | امور مهاجرت به کانادا ، اروپا توسط وکیل مهاجرتی

با من رو | ویزای کانادا , آمریکا و شینگن

با من رو | خدمات ویزای کانادا , آمریکا و شینگن | امور مهاجرت به کانادا ، اروپا توسط وکیل مهاجرتی

با من رو | ویزای کانادا , آمریکا و شینگن

شرکت ستاره رویایی آمیتیس با برند انحصاری با‎من‎رو یک شرکت خدمات گردشگری است که از سال ۱۳۹۳ با هدف ارائه خدمات در حوزه گردشگری، اخذ انواع ویزای کانادا، آمریکا، شینگن و مهاجرت به کشورهای آمریکا، کانادا، انگلستان، استرالیا و اروپا فعالیت می­‎نماید.

۱۶ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

ویزای هلند

ویزای هلند

ویزای هلند از جمله ویزاهایی است که متقاضیان بسیاری در ایران به دنبال اخذ آن هستند. ویزاهای این کشور زیبا به دو دسته اقامت کوتاه مدت و اقامت بلند مدت تقسیم می‎شود. از آنجایی که هلند جزء کشورهای عضو شینگن است ویزاهای اقامت موقت آن از جنس ویزای شینگن می‎باشند. بدین معنی که کلیه ویزاهای اقامت موقت این کشور از قوانین یکپارچه و شرایط یکسان ویزاهای شینگن تبعیت می‎کنند و تحت عنوان ویزای شینگن به متقاضی اعطاء می‎شوند. هلند به دلیل شرایط اقتصادی خوب و البته قوانین پناهندگی بین‎المللی که در اختیار دارد؛ سخت‎گیری زیادی در صدور و اعطای ویزا اعمال می‎کند. برای آشنایی بیشتر با ویزای شینگن هلند و شرایط و مدارک آن با ما همراه باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۸ ، ۱۶:۰۹

ویزای آلمان

ویزای آلمان

آلمان یکی از کشورهای عضو شینگن است که سفر به آن نیازمند اخذ ویزای شینگن آلمان است. چنانچه قصد دارید برای مدت زمانی کمتر از ۳ ماه در آلمان اقامت داشته باشید و هدفتان از سفر، توریستی، دیدار خانواده و ... باشد باید برای اخذ ویزای شینگن اقدام نمایید. آلمان یکی از کشورهای حوزه شینگن است که از سال ۱۹۹۵ به پیمان‎نامه کشورهای عضو شینگن پیوسته است و ویزای شینگن آلمان برای اقامت موقت در این کشور صادر می‎شود.

در ایران به منظور تسهیل در روند صدور ویزا، جمع‎آوری مدارک و ثبت اطلاعات بیومتریک به دفاتر خدمات ویزا واگذار شده است و در مراحل بعدی می‎توان به سفارت مراجعه نمود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۸ ، ۱۵:۳۷

ویزای شینگن سوئد

ویزای شینگن سوئد

سوئد یکی از کشورهای عضو پیمان شینگن است که برای ورود و اقامت موقت در آن، اخذ ویزای شینگن سوئد الزامی می‎باشد. سوئد جزء کشورهای حوزه اسکاندیناوی است و ویزاهای سوئد از پرطرفدارترین ویزاهای شینگن در بین شهروندان ایرانی محسوب می‎شود. متقاضیان ایرانی می‎توانند برای اخذ ویزای شینگن به سفارت سوئد در تهران مراجعه نمایند. چنانچه قصد دارید برای ویزای سوئد اقدام نمایید با ما همراه شوید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آذر ۹۸ ، ۱۴:۴۹

وقت سفارت آمریکا

وقت سفارت آمریکا

کشور آمریکا از جمله کشورهایی است که عده­ زیادی از مردم دنیا، خواهان مهاجرت و زندگی در آن هستند. مردم ایران نیز از گذشته­های دور به دلایل متعدد به آمریکا سفر می­نمودند و از این قاعده مستثنی نیستند.

کلیه افرادی که فاقد ملیت آمریکایی هستند و قصد ورود به خاک آمریکا را دارند باید با توجه به شرایط خود نسبت به دریافت ویزای مهاجرتی یا غیرمهاجرتی اقدام نمایند. یکی از مراحل مهم دریافت ویزای آمریکا انجام تعیین وقت سفارت آمریکا برای ارائه مدارک و انجام مصاحبه با افسران صدور ویزا می­باشد. وقت سفارت آمریکا همچون تعیین وقت سفارت کانادا به صورت آنلاین و از طریق وب­سایت اداره خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده آمریکا تعیین می­‎شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آذر ۹۸ ، ۱۶:۳۲

وقت سفارت هلند

تعیین وقت سفارت هلند

به منظور دریافت انواع ویزاهای هلند، متقاضیان ملزم به ثبت درخواست تعیین وقت سفارت هلند به منظور انگشت نگاری و تحویل مدارک خود هستند. در این راستا همانند بسیاری از کشورهای حوزه شینگن از جمله ایتالیا و سوئیس؛ تعیین وقت سفارت هلند به شرکت خدماترسانی VFS Global واگذار شده است تا پاسخگویی به حجم بالای متقاضیان ویزاهای این کشور به خوبی انجام پذیرد و روند صدور ویزاهای کوتاه مدت این کشور تسریع گردد. توجه داشته باشید که وقت سفارت هلند مصاحبه ندارد و تعیین وقت تنها به منظور انجام انگشت‎نگاری و تحویل مدارک؛ مرحله‎ای الزامی محسوب می‎شود. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آذر ۹۸ ، ۱۶:۳۶

اخذ وقت سفارت فرانسه

تعیین وقت سفارت فرانسه یکی از کلیدی‎ترین مراحل دریافت ویزای فرانسه است و طی فرآیندی پیچیده و زمانبر انجام میشود که به دلیل حجم بالای متقاضیان سفر به این کشور و حساسیت این سفارت در رسیدگی به پرونده‎های این ویزا؛ بهتر است تعیین وقت به کارشناسان کارآزموده واگذار شود. در بسیاری از موارد مشاهده شده است که متقاضیان ایرانی به دلیل عدم آشنایی با مراحل تعیین وقت، نقص در مدارک یا تناقض در اطلاعات پرونده موفق به دریافت ویزای فرانسه نشده‎اند. کارشناسان با من رو به دلیل آشنایی با کلیه روندهای قانونی و حرفه ‎ای این مسیر؛ دریافت وقت سفارت فرانسه را در سریعترین زمان و با مناسب‎ترین قیمت امکان‎پذیر نمودهاند. 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ آذر ۹۸ ، ۱۶:۰۵

ویزای توریستی ایتالیا

ویزای توریستی ایتالیا

ویزای توریستی ایتالیا اعتباری چند روزه تا 3 ماهه دارد و شامل افرادی می­شود که با هدف گردشگری قصد اقامتی کوتاه مدت و موقت در این کشور را دارند. توجه داشته باشید که این ویزا به فرد اجازه کار و تحصیل در ایتالیا را نخواهد داد و متقاضیان باید مستقیماً برای ویزای تحصیلی یا ویزای کار اقدام نمایند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آذر ۹۸ ، ۱۵:۴۱

پرداخت هزینه های سفارت کانادا

کانادا برای صدور هر یک از ویزاهای این کشور؛ هزینههای مشخصی را اعلام نموده است. همچنین ارائه درخواست ویزا و هزینههای مربوط به هر کدام از انواع ویزا همانند پرداخت هزینه سفارت آمریکا از طریق آنلاین و با استفاده از کارتهای ارزی ویزا کارت و مستر کارت قابل پرداخت نموده است. هر کدام از ویزاهای کانادا، دارای هزینههای پرداختی متفاوتی هستند و برای فرآیند ثبت اطلاعات بیومتریک نیز هزینهیجداگانهای دریافت میشود. برای آشنایی با روند ثبت درخواست ویزای کانادا و پرداخت هزینه ‎ سفارت کانادابا ما همراه باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آذر ۹۸ ، ۱۶:۳۱

وقت سفارت کانادا

تعیین وقت سفارت کانادا

طی سال­های اخیر قوانین مهاجرتی کانادا دستخوش تغییرات بسیاری شده­اند. سوالات بیشماری که در رابطه با تعیین وقت سفارت کانادا از سوی شهروندان ایرانی مطرح می­شود؛ این حقیقت را آشکار می­سازد که هنوز بسیاری از متقاضیان در پیچ و خم اولین مراحل مربوط به اخذ ویزای کانادا دچار مشکل هستند. نکتهی مهمی که در رابطه با انواع ویزای کانادا باید بدانید این است که بر اساس قوانین جدید مهاجرتی این کشور که در وب سایت رسمی کانادا نیز اعلام شده است، تمامی متقاضیان اخذ ویزای کانادا، پیش از اقدام برای انگشت­ نگاری، ملزم به تعیین و دریافت وقت سفارت هستند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آذر ۹۸ ، ۱۶:۳۳

 

ویزای نامزدی آمریکا
ویزای نامزدی آمریکا (ویزای K1)

مهاجرت به کشور آمریکا با دریافت ویزای ازدواج آمریکا و ویزای نامزدی آمریکا نیز جزء محبوب‌ترین روش‌ها محسوب می‌شوند. ویزای نامزدی آمریکا که به ویزای K1 مشهور است؛ در زمره ویزاهای غیر مهاجرتی و موقت در نظر گرفته می‌شود. این ویزا برای افرادی صادر می‌شود که هنوز به طور رسمی ازدواج خود را به ثبت نرسانده‌اند و در آینده‌ای نزدیک قصد دارند تشریفات ازدواج خود را فراهم نمایند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ آذر ۹۸ ، ۱۵:۵۷