با من رو | ویزای کانادا , آمریکا و شینگن

با من رو | خدمات ویزای کانادا , آمریکا و شینگن | امور مهاجرت به کانادا ، اروپا توسط وکیل مهاجرتی

با من رو | ویزای کانادا , آمریکا و شینگن

با من رو | خدمات ویزای کانادا , آمریکا و شینگن | امور مهاجرت به کانادا ، اروپا توسط وکیل مهاجرتی

با من رو | ویزای کانادا , آمریکا و شینگن

شرکت ستاره رویایی آمیتیس با برند انحصاری با‎من‎رو یک شرکت خدمات گردشگری است که از سال ۱۳۹۳ با هدف ارائه خدمات در حوزه گردشگری، اخذ انواع ویزای کانادا، آمریکا، شینگن و مهاجرت به کشورهای آمریکا، کانادا، انگلستان، استرالیا و اروپا فعالیت می­‎نماید.

لاتاری کانادا از دروغ تا واقعیت!

شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۸، ۱۰:۵۶ ق.ظ

لاتاری کانادا - با من رو

لاتاری کانادا

آیا تا به حال با عبارت لاتاری آمریکا و لاتاری کانادا رو به رو شده‎ اید؟ لاتاری (lottery) کلمه‎ ای انگلیسی است که معادل فارسی آن قرعه ‎کشی در نظر گرفته می‎شود. این کلمه از زمانی وارد دایره لغات بازار مهاجرت و گردشگری در ایران شد که تب و تاب مهاجرت از طریق ثبت نام در لاتاری آمریکا بالا گرفت و رفته رفته عبارت نوظهور لاتاری کانادا نیز جای خود را در بین متقاضیان مهاجرت باز کرد. هرچند، این دو عبارت از منظر موجودیت، قوانین مهاجرتی و وجه بین‎المللی دو سرنوشت کاملاً متفاوت دارند.  

لاتاری کانادا در مقابل لاتاری آمریکا - با من رو

لاتاری آمریکا در مقابل لاتاری کانادا

لاتاری گرین کارت آمریکا که به عنوان ویزای گوناگونی آمریکا نیز شناخته می‎شود؛ یکی از روش‎های مهاجرتی بسیار مشهور و منحصر به فرد در سرتاسر دنیا قلمداد می‎شود که از سال ۱۹۹۴ تاکنون به صورت پیوسته برگزار شده و نسبت به دیگر روش‎های مهاجرتی، بسیار سریع و ارزان‎قیمت انجام می‎پذیرد. روشی مهاجرتی که به کلیه متقاضیان -فارغ از نژاد، فرهنگ و توانایی مالی‎شان- فرصتی یکسان جهت مهاجرت به آمریکا ارائه می‎شود.  

اما بر خلاف آمریکا که لاتاری گرین کارت جزء یکی از روش‎های مهاجرتی محبوب این کشور است؛ لاتاری کانادا واژه ‎ای ابداعی است که به تازگی وارد حوزه مهاجرت شده است. بنابراین برخلاف ایالات متحده آمریکا که برنامه‎ای قانونی تحت عنوان ویزای گوناگونی (لاتاری آمریکا) دارد و به افراد این فرصت را می‎دهد تا اقامت دائم آمریکا را از طریق قرعه‎کشی به دست بیاورند؛ لاتاری کانادا تحت هیچ عنوان و شرایطی وجود ندارد و تنها یک عبارت سودجویانه است.

کشور کانادا در برنامه‎های مهاجرتی خود هیچ روش مهاجرتی را از طریق لاتاری ارائه نمی‎کند. این در حالی است که طی سال‎های اخیر، موجی به راه افتاده و برخی از وب‎سایت‎ها و آژانس‎ها برای جذب مشتریان بیشتر یا بعضاً کلاهبرداری‎های کلان با استفاده از لفظ دروغین لاتاری کانادا سودجویی می‎کنند. البته نباید فراموش کرد که کانادا بسیار مهاجرپذیر است و مایه شگفتی است که این کشور در حال حاضر بیش از ۶۰ برنامه مهاجرتی در اختیار متقاضیان قرار داده است.  

برنامه اقامت دائم نیروی متخصص در کانادا را در با من رو بخوانید!

 

لاتاری کانادا از کجا شروع شد - با من رو

داستان لاتاری کانادا چگونه آغاز شد؟ 

استفاده از لفظ لاتاری کانادا شگردی سودجویانه از سوی برخی وب‎سایت‎های کلاهبرداری بود که ناگهان در فضای مجازی به طرز چشمگیری توسط کاربران دنبال شد. آغاز این ماجرا به غنا باز می‎گردد زمانی که در سال ۲۰۱۶ در فضای مجازی این کشور به ویژه فروم‎های مهاجرت، اصطلاح لاتاری کانادا بارها توسط کاربران استفاده و کار به جایی رسید که سوأل:«چطور در لاتاری کانادا ثبت‎نام کنیم؟» بحث داغ تالارهای گفتگو شد. در ابتدای سال ۲۰۱۷ برخی وب‎سایت‎های کشور غنا اعلام ‎کردند پارلمان کانادا با برگزاری برنامه‎ای مشابه با لاتاری آمریکا موافقت نموده است. 

این وب‎سایت‎ها ادعا کردند که در دور اول برگزاری لاتاری کانادا، ۱۶ کشور واجد شرایط شرکت هستند و در این میان غنا هم جزء این کشورها است. این شایعه به سرعت در کشورهای آفریقایی به ویژه نیجریه گسترش یافت و افراد بسیاری برای ثبت نام آماده می‎شدند و به چنین وبسایت‎هایی هزینه پرداخت می‎کردند. مسئله به نقطه‎ای رسید که برخی مقامات کانادایی دست به کار شدند و رسماً اعلام نمودند دولت این کشور هیچ برنامه لاتاری را ترتیب ندیده و متقاضیان مراقب باشند که در دام چنین تبلیغات فریبکارانه‎ای گرفتار نشوند. با این حال، عبارت «CANADA LOTTERY» یکی از کلماتی است که همچنان در گوگل از جست و جوی بالایی برخوردار است. حتی این اصطلاح به بازار گردشگری و مهاجرت ایران رسیده و بیم آن می‎رود که استفاده از این عبارت به شگردی سودجویانه در ایران نیز تبدیل شود.  

 

سرمایه گذاری در کانادا سریعترین راهِ اخذ اقامت دائم

 

آیا اکسپرس اینتری همان لاتاری کانادا است - با من رو

آیا اکسپرس اینتری همان لاتاری کانادا است؟

موضوع مهم دیگری که باید به آن آگاهی داشته باشید استفاده از برنامه اکسپرس اینتری به عنوان لاتاری کانادا است. اگر با تبلیغ لاتاری کانادا از طریق برنامه اکسپرس اینتری مواجه شدید باید بگوییم این یک شگرد تبلیغاتی وب‎سایت‎های زرد است که نه تنها ذهن متقاضیان را تا مدت‎ها درگیر می‎کند؛ بلکه آنها را از مسیرهای درست مهاجرت باز می‎دارد. کما این که در برخی موارد موجب می‎شود متقاضیان هزینه زیادی نیز به این وب‎سایت‎ها یا آژانس‎ها پرداخت کنند.

برنامه اکسپرس اینتری یک برنامه مهاجرتی در کانادا محسوب می‎شود که متقاضیان از طریق کار و تخصص موردنیاز در کانادا می‎توانند شانس مهاجرت به این کشور را پیدا کنند. هدف از برنامه Express Entry گلچین نیروی متخصصی است که با تکیه بر مهارت‎ها و توانایی‎های تحصیلی و حرفه‎ای خود می‎توانند به اقتصاد کانادا کمک کنند. Express Entry تنها روشی نوین برای انتخاب و گلچین افراد دارای بالاترین امتیاز از میان خیل متقاضیان مهاجرت است. از آن جایی که برنامه اکسپرس اینتری از سیستم امتیازدهی (به فاکتورهایی مانند سن، میزان تحصیلات، میزان سوابق شغلی و ...) برای قرعه کشی استفاده می‎کند، بنابراین نمی‎توان نام لاتاری را بر آن نهاد. در واقع اکسپرس اینتری یک سیستم مهاجرتی پیچیده است که متقاضیان بر اساس شایستگی و واجد شرایط بودن برای کار در کانادا انتخاب می‎شوند.

برای اخذ ویزای کانادا با کارشناسان با من رو در تماس باشید!

لاتاری کانادا در با من رو

لاتاری کانادا در با‎من‎رو

لاتاری کانادا یک رویای دست نیافتی برای مشتاقان مهاجرت به این کشور است؛ اما خدمات گردشگری با من رو در نظر دارد این رویا را برای شهروندان ایرانی دست یافتنی کند. این مجموعه در نظر دارد با برگزاری قرعه‎کشی ماهانه، لاتاری کانادا را به صورت انحصاری در ایران اجرا نماید. در این راستا با من رو در هر ماه به قید قرعه به یک برنده خوش‎شانس ویزای ویزیتور کانادا هدیه می‎کند و کلیه هزینه‎ها و مراحل مربوط به اخذ ویزا را بر عهده می‎گیرد. چنانچه رویای سفر به کانادا را دارید به صفحه‎ی قرعه کشی کانادا در سایت بامن رو وارد شوید، فرم ثبت‎نام لاتاری کانادا را به صورت کاملا‌ً رایگان تکمیل نمایید و برنده‎ی بعدی ویزای کانادا در با من رو باشید.

منبع: سایت خدمات مهاجرت با من رو 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی