با من رو | ویزای کانادا , آمریکا و شینگن

با من رو | خدمات ویزای کانادا , آمریکا و شینگن | امور مهاجرت به کانادا ، اروپا توسط وکیل مهاجرتی

با من رو | ویزای کانادا , آمریکا و شینگن

با من رو | خدمات ویزای کانادا , آمریکا و شینگن | امور مهاجرت به کانادا ، اروپا توسط وکیل مهاجرتی

با من رو | ویزای کانادا , آمریکا و شینگن

شرکت ستاره رویایی آمیتیس با برند انحصاری با‎من‎رو یک شرکت خدمات گردشگری است که از سال ۱۳۹۳ با هدف ارائه خدمات در حوزه گردشگری، اخذ انواع ویزای کانادا، آمریکا، شینگن و مهاجرت به کشورهای آمریکا، کانادا، انگلستان، استرالیا و اروپا فعالیت می­‎نماید.

ویزای کار عمان - با من رو

ویزای کار عمان

ویزای کار عمان برای متقاضیانی صادر می‎شود که به دنبال کار در این کشور هستند. این ویزا به منظور جذب نیروی کارآمد و متخصص است و به کارفرمایان عمانی این فرصت را می‎دهد تا کارمندی را برای همکاری به عمان دعوت نمایند. در این نوع ویزا، فردی که متقاضی کار در عمان است باید از کارفرمایی با ملیت عمانی دعوت‎نامه‎ی کاری یا یک پیشنهاد کاری داشته باشد. از سوی دیگر کارفرما باید مسئولیت شرایط مندرج در دعوتنامه را بر عهده بگیرد. در حقیقت کارمندان خارجی که جهت کار به عمان می‎آیند باید تحت حمایت کارفرمای عمانی خود قرار داشته باشند.

مدارک مورد نیاز ویزای کار عمان - با من رو

مدارک موردنیاز ویزای کار عمان

درخواست ویزای کار به صورت آنلاین است که باید فرم الکترونیکی آن در وب سایت پلیس مهاجرتی سلطنت عمان تکمیل شود. توجه داشته باشید که این فرم باید توسط کارفرمای عمانی تکمیل و به امضاء برسد. درخواست ویزای کار توسط کارفرمایان عرب به زبان عربی و توسط دیگر ملیت‎های مختلف باید به زبان انگلیسی تکمیل و مدارک زیر نیز آماده و ارائه شوند:

  • ۲ قطعه عکس جدید در اندازه ۴×۶
  • کپی پاسپورت متقاضی کار (با حداقل ۶ ماه اعتبار)
  • مجوز کار از وزارت کار و نیروی انسانی عمان و یک کپی از آن برای هر متقاضی
  • اصل و کپی گواهی معاینات پزشکی برای ملیت‎های پاکستان، بنگلادش، سوریه، هند، فلیپین، اندونزی، سریلانکا، مصر، اتیوپی
  • نامه از وزارت کار و نیروی انسانی برای برخی مشاغل خاص همچون مهندسان
  • نامه از وزارت مربوطه برای کار در مشاغلی همچون تدریس، امور مذهبی، رسانه و ....

اگر علاقه من به اخذ ویزای کانادا و یا مهاجرت به کانادا هستید، کلیک کنید.

مدت زمان اخذ ویزا و هزینه ویزای کار عمان

معمولا‌ پروسه اخذ ویزای عمان برای اتباع ایرانی از ۱ تا ۳ ماه به طول می‎انجامد و همان طور که اشاره شد هزینه دریافت این ویزا ۲۰ ریال عمان خواهد بود. همچنین جریمه عدم تمدید این ویزا برای هر ماه ۵۰ ریال عمان در نظر گرفته شده است. از زمانی که این ویزا در پاسپورت متقاضی درج می‎شود به مدت ۲ سال اعتبار خواهد داشت و به صورت چند بار ورود صادر می‎شود.

 

مراحل و فرآیند اخذ ویزای عمان - با من رو

مراحل و فرآیند اخذ ویزای عمان

برای دریافت ویزای کار عمان هم کارفرمای عمانی و هم متقاضی کار باید مراحلی را طی نمایند که در ادامه به شرح آن می‎پردازیم:

۱. اخذ مجوز کار

اولین قدم برای مجوز کاری کشور عمان مربوط به کارفرمای عمانی می‎شود. کارفرما برای استخدام یک نیروی خارجی باید از اداره کار یک مجوز جذب نیرو دریافت نماید تا بتواند یک کارمند خارجی را به کار دعوت کند و برای کار به عمان بیاورد. کارفرما از طریق این مجوز می‎تواند استخدام مهاجران را فراهم نماید. همچنین کارفرما ملزم است مستنداتی را به وزارت کار و نیروی انسانی عمان ارائه دهد:

  • یک طرح مدیریتی که کلیه مواضع کاری شرکت یا پروژه مدّنظر را شرح می‎دهد.
  • فهرستی از کارمندان مهاجری که قرار است به این شرکت بپیوندند به همراه شرح موقعیت کاری و جنسیت هر یک از کارمندان باید ارائه شود.
  • کپی گذرنامه‎های کلیه کارمندان خارجی باید ارائه شوند.
  • کپی گواهینامه صلاحیت کاری کارمندان خارجی تحویل داده شوند.
  • تأییدیه وزارت امور خارجه کشور محل سکونت کارمند خارجی دریافت شود.
  • تأییدیه وزارت امور خارجه کشور عمان دریافت شود.

 

۲.پیشنهاد شغلی به کارمند

در این مرحله کارفرمای عمانی برای کارمندان خارجی واجدشرایط یک دعوتنامه کاری ارسال می‎نماید تا بتواند نیروی موردنیاز خود را از این طریق جذب کند. 

 

۳.صدور ویزای کار و تحویل مدارک

پس از انتخاب نهایی کارمند خارجی، کارفرما موظف است مدارک موردنیاز کارمند را به اداره کار تحویل دهد و یک نسخه از درخواست ویزای استخدامی را به اداره پلیس سلطنتی عمان تحویل دهد. توجه داشته باشید که کارفرما باید برای هر فرد خارجی یک ویزای کار جداگانه به دست بیاورد.

 

۴.صدور کارت اقامت

 پس از بررسی مدارک، چنانچه کارمند خارجی از لحاظ قانونی و موارد دیگر مشکلی نداشته باشد پس از ورود به عمان برای وی کارت اقامت صادر خواهد شد. در واقع متقاضی در بدو ورود ۳۰ روز مهلت دارد تا با مراجعه به اداره خدمات شهروندی پلیس سلطنتی عمان نسبت به دریافت کارت اقامت خود اقدام نماید. پس از انجام آزمایشات پزشکی و انگشت‎نگاری،‎ اداره خدمات شهروندی عمان برای متقاضی کارت اقامت صادر می‎کند که دارای ۲ سال اعتبار است.

 

۵.دریافت NOC

تحت هر شرایطی که متقاضی در عمان تمایل به تغییر شغل خود داشته باشد یا ویزای کار متقاضی منقضی شده باشد باید ظرف ۲ سال خاک این کشور را ترک یا گواهی عدم اخطار (NOC) را دریافت نماید. این گواهی یک سند است که تأیید می‎کند کارفرما و دولت عمان با کارکنانی که در این کشور مشغول به کار نیستند هیچ مشکلی ندارد. هرچند دریافت این گواهی بسیار سخت و پیچیده است.

 

ویزای همراه عمان - با من رو

ویزای همراه عمان

ویزای همراه یا ویزای پیوستن به خانواده برای ملحق شدن اعضای خانواده به کارمند خارجی صادر می‎شود. اعضای خانواده شامل همسر و فرزندان زیر ۲۱ سال و خواهر و برادر کارمند است. کارفرما باید برای ویزای همراه کارمندان خارجی درخوایت دهد و مسئولیت کلیه مراحل آن بر عهده کارفرما خواهد بود. کارفرمای حامی کارمند خارجی باید از افراد محلی عمان باشد و مسئول صحت اطلاعات در فرم درخواست ویزای خانواده است. نکات مهمی که در رابطه با ویزای خانواده در عمان باید به آن توجه داشت در ادامه آمده است: 

  • فرزندان کارمند خارجی نباید بیشتر از ۲۱ سال سن داشته باشند. توجه داشته باشید زمانی که آنها به سن ۲۱ سال برسند؛ مجوز اقامت آنها باطل خواهد شد.
  • خواهر و برادر متقاضی نباید بیشتر از ۱۸ سال سن داشته باشند و مستندانی باید به ادراه مهاجرت ارائه شود که ثابت می‎کند آنها هیچ سرپرست دیگری در خارج از عمان ندارند.
  • زمانی که تاریخ اعتبار ویزای کارمند خارجی پایان یافت ویزای همراه خانواده وی نیز منقضی می‎شود.

منبع: سایت خدمات مهاجرت با من رو 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی