با من رو | ویزای کانادا , آمریکا و شینگن

با من رو | خدمات ویزای کانادا , آمریکا و شینگن | امور مهاجرت به کانادا ، اروپا توسط وکیل مهاجرتی

با من رو | ویزای کانادا , آمریکا و شینگن

با من رو | خدمات ویزای کانادا , آمریکا و شینگن | امور مهاجرت به کانادا ، اروپا توسط وکیل مهاجرتی

با من رو | ویزای کانادا , آمریکا و شینگن

شرکت ستاره رویایی آمیتیس با برند انحصاری با‎من‎رو یک شرکت خدمات گردشگری است که از سال ۱۳۹۳ با هدف ارائه خدمات در حوزه گردشگری، اخذ انواع ویزای کانادا، آمریکا، شینگن و مهاجرت به کشورهای آمریکا، کانادا، انگلستان، استرالیا و اروپا فعالیت می­‎نماید.

خدمات تور در بامن‌رو

يكشنبه, ۱ دی ۱۳۹۸، ۰۳:۰۳ ب.ظ

خدمات تور - بامن‌رو

آشنایی با مفهوم تور

اصطلاح تور که در مفاهیم گردشگری بسیار مورد استفاده قرار میگیرد؛ در اصل یک کلمهی انگلیسی است و از نظر مفهومی، معادل «سفر و سیاحت» در زبان فارسی است. تور که در زبان انگلیسی Tourنوشته میشود در صنعت گردشگری خدمات تور به سرویسهایی گفته میشود که به مسافران و گردشگران ارائه میشود. تور مسافرتی به عنوان مجموعهای از عناصر سفر در نظر گرفته میشود. این عناصر، پایههای اصلی سفر هستند و شامل محل اقامت، حمل و نقل، گشت و گذار و غذا میشود. هر یک از این عناصر در کیفیت سفر از اهمیت بسیاری برخوردار هستند که در ادامه به توضیح آنها خواهیم پرداخت.

  • حمل و نقل

غالباً بسته به مسافت و تقاضای مسافران، گونههای مختلفی از اسبابهای حمل و نقل در بسته پیشنهادی سفر جای میگیرند. حمل و نقل در پکیجتورهای مسافرتی بسیار حائز اهمیت است؛ زیرا با آسایش و امنیت مسافران گره خورده است. حمل نقل مسافر یا مسافران در قالب تور میتواند شامل انواع مختلفی از جمله حمل و نقل هوایی، ریلی، دریایی یا جادهای باشد.

  • محل اقامت

برای گردشگرانی که قصد سفر به کشورهای دیگر را دارند، اقامتگاه یکی از مهمترین موضوعات سفر است. اقامت در پکیجهای سفر به معنی اسکان گردشگران در مکانهای مناسب اقامتی میباشد. بسته به ماهیت و نوع سفر، این مکانها شامل هتل، مهمانپذیر، استراحتگاه و در برخی موارد خوابگاه دانشجویی یا کمپها هستند.

  • غذا و خوراکی

غذا در تورهای مسافرتی یکی از جذابیتهای سفر محسوب میشود که تجربهی جدیدی را برای متقاضیان رقم خواهد زد. گردشگران تمایل دارند غذایی که در کشوری دیگر امتحان مینمایند؛ در ظاهر و طعم، تفاوت چشمگیری نسبت به غذای بومی کشور خود داشته باشد. غذا در بستههای تورهای مسافرتی میتواند انواع خدمات پذیرایی در رستورانهای مجلل، سنتی و متعارف تا سلف سرویسها، کافی شاپها و غذاهای خانگی را شامل میشود.

  • تور داخلی

تور داخلی به کلیه سفرهایی گفته میشود که در محدودهی محل اقامت شخص انجام میشود. تورهای داخلی در انواع مختلف اعم از تفریحی، زیارتی، تجاری و کاری طراحی میشوند. این تورها به منظور آشنایی بیشتر با جاذبههای تاریخی و طبیعی مناطق بومی هر کشور از سوی آژانسها ارائه میشوند.

  • تور خارجی

تور خارجی به سفرهایی گفته میشود که در قالب یک گروه انجام میشود و مقصد آن کشورها یا مناطق خارجی است. تورهای خارجی توسط آژانسهای مسافرتی دارای بند ب در اختیار گردشگران قرار میگیرد. معمولاً‌ تورهای خارجی به دلایل مختلفی از جمله اقتصادی، مذهبی، گردشگری و ... صورت میگیرد.

پیش از اخذ ویزای توریستی کانادا بخوانید

انواع تور گردشگری

انواع تور

از منظرهای گوناگونی میتوان انواع تور را تقسیم بندی نمود. در ادامه با انواع تور آشنا خواهید شد:

تور دسته جمعی (Group Tour) 

به سفرهای دسته جمعی گفته میشود که افراد در تعامل با یکدیگر تجربیات جدیدی را کسب مینمایند. گردشگران در قالب تورهای جمعی دارای برنامهی سفر یکسانی هستند.

تور مستقل (Independent Tour)

در این نوع سفر گردشگران تنها از خدماتی مانند حمل و نقل هوایی، مکان اقامتی و ... استفاده میکنند بدون آنکه ارتباط خاصی میان آنها شکل بگیرد.

ضرورت بیمه مسافرتی چیست؟

تور لیدر یا راهنمای تور کیست؟

تورلیدر یا راهنمای تور، به شخصی اطلاق میشود که مسئولیت برنامهریزی سفر را برای گروه مسافران در طول اجرای تور بر عهده دارد. به بیان بهتر راهنمای تور از ابتدا تا انتهای سفر، مسافران را همراهی میکند و کلیه مراحل اجرای تور را برعهده دارد. بنابراین تور لیدر کلیه برنامههای موجود در سفر را اجرا مینماید، مسئول تمام هماهنگیهای سفر است و مسئولیت هر گونه مشکل در حین سفر را بر عهده خواهد داشت. راهنمای تور غالباً توسط آژانس یا شرکت مسافرتی برای اجرای بینقص یک سفر انتخاب میشوند؛ انتخاب یک تور لیدر حرفهای و کارآزموده تأثیری مستقیم بر کیفیت سفر دارد و میتواند تجربهی متفاوتی را برای مسافران رقم بزند. راهنمای تور باید اطلاعات عمومی بالا و همچنین اطلاعات تخصصی در مورد تور مورد هدایت خود داشته تا پاسخگوی کلیه سوالات احتمالی مسافران باشد.

واچر هتل چیست؟

خدمات تورهای خارجی بامنرو

هلدینگ گردشگری بامنرو با سالها تجربه در زمینهی برگزاری تورهای خارجی آمادهی ارائهی تورهای مسافرتی متنوع به متقاضیان است. برای اطلاعات بیشترمیتوانید با کارشناسان دپارتمان تور خارجی در تماس باشید و از جدیدترین تورهای این مجموعه اطلاع پیدا کنید.

منبع: سایت خدمات مهاجرت بامن‌رو

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی