با من رو | ویزای کانادا , آمریکا و شینگن

با من رو | خدمات ویزای کانادا , آمریکا و شینگن | امور مهاجرت به کانادا ، اروپا توسط وکیل مهاجرتی

با من رو | ویزای کانادا , آمریکا و شینگن

با من رو | خدمات ویزای کانادا , آمریکا و شینگن | امور مهاجرت به کانادا ، اروپا توسط وکیل مهاجرتی

با من رو | ویزای کانادا , آمریکا و شینگن

شرکت ستاره رویایی آمیتیس با برند انحصاری با‎من‎رو یک شرکت خدمات گردشگری است که از سال ۱۳۹۳ با هدف ارائه خدمات در حوزه گردشگری، اخذ انواع ویزای کانادا، آمریکا، شینگن و مهاجرت به کشورهای آمریکا، کانادا، انگلستان، استرالیا و اروپا فعالیت می­‎نماید.

اقامت دائم کانادا از بررسی تا شناخت فاکتورهای ضروری مهاجرت

اقامت دائم کانادا | کانادا یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای جهان، با زیر ساخت‌های اقتصادی قوی و کیفیت بالای زندگی، برای مهاجرانی که به این کشور راه می‌یابند، شرایط ایده‌آل و مناسبی را فراهم می‌سازد. سرزمین کانادا یکی از امن‌ترین و پیشرفته‌ترین کشورهای دنیا محسوب می‌شود که عدم تبعیض نژادی و اجتماعی در آن، مزیت بزرگی برای مهاجرانش به ارمغان می‌آورد و هر سال متقاضیان بی‌شماری از راه‌های مختلف، خواهان مهاجرت به این کشور ثروتمند هستند.

کانادا برای زندگی، کار و تحصیل انتخاب اول گروه کثیری از مهاجران است. این کشور سطح بالایی از رفاه و امنیت را در خود جای داده و با ایجاد درآمدی مناسب، هزینه‌های زندگی ایده‌آل و خدمات درمانی پیشرفته و ارزان به انتخابی بی‌همتا برای مهاجرت تبدیل شده است. از سوی دیگر، کانادا یکی از منحصر به فردترین سیاست‌های مهاجرتی در جهان را دارا است. درا ین کشور نیروی متخصص از میان مهاجران برگزیده می‌شوند و به طور کلی برنامه‌های رشد و توسعه این کشور بر جذب نیروی متخصص مهاجر بنا شده است. 

مقیم دائم کانادا

مقیم دائم به فردی اطلاق می‌شود که از سوی اداره مهاجرت کانادا اجازه اقامت دائم در این کشور را خواهد داشت. به بیان بهتر، مقیم دائم کانادا شهروند کشورهای دیگری هستند که از طریق برنامه‌های مهاجرتی به این کشور آمده‌اند. دریافت اقامت دائم کانادا بسیاری از حقوق شهروندی این کشور را به مهاجران اعطاء می‌نماید و اجازه‌ی زندگی، کار و تحصیل را بدون هیچ محدودیت زمانی برای آنان صادر می‌کنند. علاوه بر این، پس از گذشت سه سال از زندگی در این کشور، فرد مقیم می‌تواند برای شهروندی کانادا اقدامات لازم را انجام دهد.

توجه داشته باشید که مقیم دائم کانادا، شهروند کانادایی محسوب نمی‌شود. برای شهروند کانادا شدن شرایط دیگری هم لازم است. همچنین دانشجویان و کارگران جزء افراد مقیم دائم کانادا محسوب نمی‌شوند.

اسپانسرشیپ کانادا چیست؟

کارت اقامت دائم

کارت اقامت دائم کانادا سند شناسایی است که وضعیت مهاجران این کشور را اثبات می‌نماید. کارت اقامت دائم یکی از اصلی ترین مدارکی است که مقیمان دائم این کشور هنگام ورود به کانادا باید همراه خود داشته باشند.

 

در سال ۲۰۰۱  به دنبال حملات ۱۱ سپتامبر در کانادا، اداره مهاجرت و شهروندی این کشور تصمیم‌گیری جهت صدور کارت اقامت دائم برای تمام مقیمان تازه وارد کانادا را در دستور کار قرار داد و آن را به عنوان بخشی از قوانین امنیتی حائز اهمیت برشمرد. پس از به تصویب رسیدن این قانون در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۰۲ اولین سری از کارت‌های اقامت دائم برای تازه واردین این کشور صادر شد. همچنین برای کلیه افراد مقیم دائم پیشین نیز این امکان فراهم شد تا برای دریافت این کارت اقدام کنند.

 

از ۳۱ دسامبر سال ۲۰۰۳ تمامی مقیمان دائم، برای وارد شدن به خاک کانادا از طریق خطوط هوایی و زمینی ملزم به ارائه این کارت شدند. از لحاظ ظاهری این کارت شبیه به کارت بانکی است و موجب تسهیل در ورود دوباره به کشور کانادا می‌شود. این کارت شامل مشخصات امنیتی متعدد به همراه یک تراشه است که اطلاعات هویتی شخص در آن گنجانده شده است.

 

به طور کلی کارت اقامت دائم دارای ۵ سال اعتبار است. برای تمدید کارت اقامت دائم تنها لازم است که متقاضی مدت زمان ۷۳۰ روز را در این کشور بگذرانند.

برنامه مهاجرتی به کانادا

برنامه مهاجرتی کانادا

مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت دائم این کشور امروزه در ایران امری بسیار متداول و پرطرفدار است. راه‌های اخذ اقامت دائم کانادا از راه‌های متعدد همچون تولد فرزند، ازدواج، تحصیل، ویزای کار، سرمایه‎گذاری و ... امکان‌پذیر است. هر سال برنامه‌های مهاجرتی متنوعی در کشور کانادا تدوین می‌شوند که راه را برای جذب مهاجر و دریافت ویزای اقامت دائم هموار می‌سازد.

به طور کلی دولت کانادا بنا به یکی از دلایل زیر مهاجران را انتخاب می‌نماید:

  • پیوستن به خانواده و اقوام نزدیک از طریق مهاجرت به کانادا
  • دلایل اقتصادی و علمی
  • مسائل بشر دوستانه همچون پناهندگی

 

دولت کانادا با درک صحیح واقعیت‌های کشور خود در زمینه کهنسال شدن جمعیت و نیاز روزافزون به نیروی کار متخصص در چرخه‌ی اقتصاد، طرح‌های مهاجرتی متنوع و منعطفی را به مرحله‌ی اجرا گذاشته است. در این راستا طی سال‌های اخیر، زمینه مهاجرت نیروی کار جوان و مستعد را فراهم نموده تا از این طریق نسبت به نیاز کانادا به مهاجران رویکردی استراتژیک و منطقی داشته باشد. برنامه‌های مهاجرتی کانادا که منجر به دریافت اقامت دائم این کشور خواهد شد بسیار متعدد هستند که در ادامه با برخی از آنها آشنا می‌شویم:

 

  • برنامه‌های سرمایه گذاری
  • تجربه کانادایی
  • اسپانسرشیپ خانواده
  • نیروی متخصص فدرال
  • برنامه‌های استانی
  • پناهندگی

با برنامه خوداشتغالی کانادا آشنا شوید.

فاکتورهای موثر در انتخاب مقیم دائم 

در برخی برنامه‌های مهاجرتی کانادا فاکتورهایی دخیل هستند که امتیازبندی شده‌اند. شیوه امتیازبندی پذیرش مهاجران، چکیده تبلور اندیشه برنامه‌ریزان کانادایی در موضوع مهاجرت است و سیستم امتیازبندی طراحی شده یک سیستم ترکیبی است که فاکتورهای موثری را در خود جای داده است. 

در مقاله اصلی با این فاکتور ها آشنا شوید: 

اقامت دائم کانادا از بررسی تا شناخت فاکتورهای ضروری مهاجرت

آشنایی با انواع ویزای کانادا و خدمات پس از ورود کانادا

اخذ اقامت دائم در بامن‌رو

همان‌طور که ملاحظه فرمودید اقامت دائم مزایای بسیاری به همراه دارد و کانادا به عنوان کشوری پیشگام در مسیر رشد و توسعه، پذیرای مهاجرانی است که از تخصص و مهارت برخوردار هستند و در این راستا مسیرهای متنوعی را پیش روی مهاجران قرار داده است تا نیازهای حوزه اقتصاد و تجارت خود را نیز به خوبی مرتفع سازد. اگر برای اقامت دائم کانادا نیاز به اطلاعات بیشتری دارید با کارشناسان مهاجرتی با من رو در تماس باشید.

 

منبع: سایت خدمات مهاجرت بامن‌رو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی