با من رو | ویزای کانادا , آمریکا و شینگن

با من رو | خدمات ویزای کانادا , آمریکا و شینگن | امور مهاجرت به کانادا ، اروپا توسط وکیل مهاجرتی

با من رو | ویزای کانادا , آمریکا و شینگن

با من رو | خدمات ویزای کانادا , آمریکا و شینگن | امور مهاجرت به کانادا ، اروپا توسط وکیل مهاجرتی

با من رو | ویزای کانادا , آمریکا و شینگن

شرکت ستاره رویایی آمیتیس با برند انحصاری با‎من‎رو یک شرکت خدمات گردشگری است که از سال ۱۳۹۳ با هدف ارائه خدمات در حوزه گردشگری، اخذ انواع ویزای کانادا، آمریکا، شینگن و مهاجرت به کشورهای آمریکا، کانادا، انگلستان، استرالیا و اروپا فعالیت می­‎نماید.

 

اقامت دائم کانادا از طریق سرمایه گذاری

اقامت دائم کانادا از طریق سرمایه گذاری

کانادا با تصویب و اجرای طرح‎های مهاجرتی گوناگون، بستری مناسب برای ورود متقاضیان مهاجرت به این کشور فراهم نموده است. سرمایه ‎گذاری در کانادا یکی از برنامه‎های مهاجرتی پرطرفدار است که سالانه هزاران مهاجر را به این کشور جذب می‎نماید. مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه ‎گذاری به منظور توسعه اشتغال ‎زایی در بازارهای کانادا با جذب متقاضیانی صورت می‎گیرد که علاوه بر سرمایه قابل توجه، دارای تجربه‎ی تجاری وسوابق مدیریتی ارزشمندی هستند. این روش مهاجرتی از سوی دولت کانادا تضمین شده است و مبلغ سرمایه‎ گذاری شده پس از ۵ سال بدون سود پرداخت خواهد شد. در حال حاضر تنها یک برنامه سرمایه‎ گذاری در دسترس متقاضیان قرار دارد:

  • برنامه سرمایه ‎گذاری استان کبک (Quebec Investors Program)

توجه: برنامه سرمایه‎ گذاری دولت فدرال از سوی دولت کانادا برای همیشه بسته شده است.

 

 

 

مهاجرت به کبک از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به کبک از طریق سرمایه‎گذاری

یکی از مناسب‎ترین روش‎های تجاری، برنامه مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‎گذاری در استان کبک (Quebec Investors Program) است. برنامه سرمایه‎ گذاری استان کبک ویژه‎ی‎ مدیران، سرمایه ‎گذاران و صاحبان مشاغلی است که تسریع و تسهیل در روند کار مهاجرت از اولویت‎های آنان محسوب می‎شود. برنامه سرمایه‎ گذاری استان کبک، به این منظور طراحی شده که سرمایه‎ گذاران با فراهم نمودن شرایط مهاجرت، فرصت اخذ اقامت دائم کانادا را دریافت نمایند. این نوع سرمایه ‎گذاری در استان کبک به صورت انفعالی (سپرده بدون سود) است و در آمد حاصل از مبالغ سرمایه‎ گذاری شده در این استان صرف بهبود کیفیت طرح‎ های حمایتی از کسب و کارهای کوچک و کمک به مهاجران و اقلیت‎ها برای ورود به بازار کار کبک خواهد شد.

استان کبک دارای جامعه ‎ای برابر و مدرن است و برنامه مهاجرت از طریق سرمایه‎ گذاری توسط وزارت مهاجرت کبک اداره می‎شود. متقاضیانی که واجد شرایط برنامه سرمایه ‎گذاری هستند توسط اداره مهاجرت انتخاب و به آنها گواهی با عنوان Quebec Selection Certification اعطاء می‎شود.

این گواهی به متقاضی و افراد خانواده وی این امکان را خواهد داد که اقامت بدون قید و شرط در کانادا را دریافت نمایند.

 

اخذ ویزای کانادا با تیم متخصص با من رو 

شرایط مهاجرت به کبک از طریق سرمایه‎ گذاری

شرایط درخواست برای برنامه مهاجرت کانادا از طریق سرمایه‎ گذاری در کبک بسیار جامع است و تهیه مدارک در این برنامه نسبت به دیگر روش‎ها با سرعت بیشتری صورت می‎گیرد. هرچند شرایط برنامه سرمایه‎ گذاری کبک هر سال تغییر می‎کند؛ بنابراین میزان سرمایه و قوانین مرتبط با سرمایه ‎گذاری از رویکرد مشخص و ثابتی پیروی نمی‎نماید.

  • میزان دارایی

متقاضیانی که تصمیم دارند از طریق سرمایه‎گذاری در کبک اقدام به مهاجرت نمایند باید ۲ میلیون دلار کانادا، دارایی خالص به تنهایی یا با شریک زندگی خود داشته باشند. دارایی‎ها شامل: ملک، حساب بانکی، صندوق بازنشستگی، بورس و سهام است. ارائه تاریخچه مفصلی که دارایی‎های متقاضی را به طور قانونی تأیید نماید از اهمیت خاصی برخوردار است.

  • سابقه مدیریتی

متقاضی باید در کارنامه کاری خود طی پنج سال گذشته، حداقل دو سال سابقه مدیریتی تمام وقت یا کسب و کاری قانونی در زمینه‎های صنعت، تجارت و کشاورزی در بخش‎های دولتی یا حتی بین‎المللی را برعهده داشته باشد. منظور از تجربه مدیریتی آن است که متقاضی به طور تمام وقت مسئولیت‎ها و وظایف مربوط به امور مدیریتی از جمله اداره‎ی منابع مالی ومنابع انسانی آن تجارت را در طی این دو سال بر عهده داشته است. همچنین در تجارت فرد متقاضی باید حداقل دو کارمند تمام وقت وجود داشته باشد.

در صورتی که متقاضی مهاجرت این مسئولیت‎ها را به عنوان کارآموز یا کارورز در کارنامهی کاری خود داشته باشد؛ سابقه مدیریت قابل قبولی برای وی محسوب نمیشود و نمی‎توان از این سوابق برای برنامه مهاجرتی سرمایه گذاری کبک استفاده نمود.

توجه: به عهده داشتن این مسئولیت‎ها به عنوان کارآموز، کارورز و یا آموزشهای تخصصی مرتبط با دریافت درجه تحصیلی، سابقه مدیریت قابل قبول محسوب نمی‎شود.

  • سایر موارد

شرایط متقاضی نظیر سن، تحصیلات، تجربه، زبان و قابلیت سازگاری با محیط در تصمیم‎گیری، مورد توجه سازمان مهاجرت نیز قرار خواهند گرفت؛ هرچند متقاضیان برای دریافت اقامت دائم از این راه الزامی به دانستن زبان انگلیسی یا فرانسه نخواهند داشت.

 

ویزای کارآفرینی کانادا فرصتی برای شکوفایی کارآفرینان ایرانی

مزایای مهاجرت به کبک از طریق سرمایه گذاری

مزایای مهاجرت به کبک از طریق سرمایه گذاری

برنامه‎ی مهاجرت کانادا از روش سرمایه‎گذاری کبک، به این منظور از سوی دولت کانادا طراحی شده که سرمایه‎ گذاران واجد شرایط مهاجرت به این کشور، فرصت دریافت ویزای اقامت دائم را با سرمایه‎ گذاری انفعالی به مبلغ یک میلیون و دویست هزار دلار کانادا داشته باشند. متقاضی مهاجرت از طریق سرمایه‎گذاری کبک بایستی مبلغ مورد نظر را به نفع استان کبک در یکی از مؤسسات شناخته شده سرمایه‎گذاری نمایند. پس از پنج سال اصل مبلغ سپرده شده بدون سود به متقاضی بازگردانده می‎شود.

  • دریافت اقامت دائم کانادا بدون الزام در راه اندازی کسب و کار در کانادا

می‎توان گفت این نوع سرمایه‎گذاری بدون ریسک انجام می‎گیرد و توسط دولت کانادا تضمین می‎شود که پس از پایان یک دوره ۵ ساله، مبلغ سپرده به سرمایه‎ گذار بازگردانده خواهد شد. در حال حاضر نیز این برنامه در بین برنامه‎های مهاجرتی از طریق سرمایه ‎گذاری چه در کانادا و چه در دنیا، به پایین‎ترین میزان سرمایه نیاز دارد.

  • امکان زندگی در هر یک از ایالت­‎های کانادا

سرمایه‎گذار کبک پس از دریافت اقامت دائم و ورود به کبک، برای زندگی، کار و یا راه‎اندازی تجارت در این استان هیچ محدودیتی نخواهد داشت. به عبارت دیگر برای زندگی در دیگر نقاط کانادا منع قانونی نخواهد داشت و امکان انتخاب محل سکونت در هر جای کانادا برای وی فراهم است.

  • عدم نیاز برای تسلط به زبان انگلیسی یا فرانسه

متقاضیانی که برای این برنامه اقدام می‎کنند، نیازی به داشتن مدرک و یا یادگیری زبان دیگری ندارند و انجام مصاحبه با حضور مترجم فارسی زبان انجام می‎گردد. هرچند متقاضیانی که سطح دانش فرانسه آنها B2 (متوسط بالا) باشد؛ درخواست‎هایشان در اولویت قرار خواهند گرفت و در هر زمانی؛ بدون محدودیت ظرفیت یا زمان می‎توانند پرونده‎ی خود را ثبت و پیگیری نمایند.

  • همراهی اعضای خانواده

در بسیاری از طرح‎های مهاجرت از طریق سرمایه­‎ گذاری، علاوه بر انتقال سرمایه برای اقامت متقاضی و خانواده‎اش شرایط دیگری نیز تعریف می‎شود. در حالی که برنامه مهاجرت به کبک از طریق سرمایه­‎ گذاری هیچ محدودیتی برای متقاضی ایجاد نمی‎نماید و تمام اعضای درجه یک خانواده‎ی متقاضی (همسر و فرزندان وابسته که زیر ۲۲ سال سن دارند) می‎توانند به همراه متقاضی به کانادا مهاجرت کنند و برای اقامت دائم این کشور اقدام نمایند.

بهره‎مندی از خدمات رفاهی

  • متقاضی به همراه اعضای خانواده در کانادا می‎توانند تا آخر عمر از بیمه خدمات درمانی رایگان بهره‎مند شوند. در صورت اشتغال به کار بیمه مربوط به درمان کامل دندان نیز به وی و همراهانش تعلق خواهد گرفت. همچنین کلیه فرزندان از تحصیل رایگان برخوردار خواهند بود. همچنین در بسیاری از دانشگاه‎ها به متقاضی بورسیه و وام تعلق خواهد گرفت.

منبع: سایت خدمات مهاجرت بامن‌رو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی