با من رو | ویزای کانادا , آمریکا و شینگن

با من رو | خدمات ویزای کانادا , آمریکا و شینگن | امور مهاجرت به کانادا ، اروپا توسط وکیل مهاجرتی

با من رو | ویزای کانادا , آمریکا و شینگن

با من رو | خدمات ویزای کانادا , آمریکا و شینگن | امور مهاجرت به کانادا ، اروپا توسط وکیل مهاجرتی

با من رو | ویزای کانادا , آمریکا و شینگن

شرکت ستاره رویایی آمیتیس با برند انحصاری با‎من‎رو یک شرکت خدمات گردشگری است که از سال ۱۳۹۳ با هدف ارائه خدمات در حوزه گردشگری، اخذ انواع ویزای کانادا، آمریکا، شینگن و مهاجرت به کشورهای آمریکا، کانادا، انگلستان، استرالیا و اروپا فعالیت می­‎نماید.

راهنمایی بر روند تعیین وقت سفارت کانادا

چهارشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۸، ۰۴:۳۳ ب.ظ

وقت سفارت کانادا

تعیین وقت سفارت کانادا

طی سال­های اخیر قوانین مهاجرتی کانادا دستخوش تغییرات بسیاری شده­اند. سوالات بیشماری که در رابطه با تعیین وقت سفارت کانادا از سوی شهروندان ایرانی مطرح می­شود؛ این حقیقت را آشکار می­سازد که هنوز بسیاری از متقاضیان در پیچ و خم اولین مراحل مربوط به اخذ ویزای کانادا دچار مشکل هستند. نکتهی مهمی که در رابطه با انواع ویزای کانادا باید بدانید این است که بر اساس قوانین جدید مهاجرتی این کشور که در وب سایت رسمی کانادا نیز اعلام شده است، تمامی متقاضیان اخذ ویزای کانادا، پیش از اقدام برای انگشت­ نگاری، ملزم به تعیین و دریافت وقت سفارت هستند.

روش­های تعیین وقت سفارت کانادا

ویزای کانادا یکی از آن ویزاهایی است که با وجود محبوبیت فراوان در میان متقاضیان ایرانی ، قوانین و سختی­های گوناگونی را به علاقه­مندانش تحمیل میکند. یکی از بزرگ­ترین مشکلاتی که در مقابل شهروندان ایرانی قرار دارد؛ عدم وجود سفارت کانادا در ایران است که این امر سبب می­شود ایرانیان ملزم به سفری ناخواسته به یکی از کشورهای همسایه شوند تا امور مربوط به انگشت­نگاری یا تحویل مدارک خود را انجام دهند.

همچنین گرفتن وقت سفارت کانادا کمی متفاوت از گرفتن وقت سفارت کشورهای دیگر است؛ زیرا طبق قوانین دولت کانادا، مرجع صادرکننده ویزای کانادا، کارگزاری امور کنسولی دولت کانادا تحت نام وک (VAC) است، در حقیقت متقاضیان برای دریافت ویزای کانادا به جای سفارت کانادا باید از وک وقت بگیرند. بنابراین شاید مهم­ترین قسمت اقدام پس از تکمیل مدارک مورد نیاز ویزای کانادا، گرفتن وقت سفارت کانادا باشد. تفاوتی نمی­کند برای دریافت ویزای کانادا به صورت آنلاین اقدام کرده باشید یا از طریق مراجعه حضوری این فرایند را طی می­کنید. برای ثبت اطلاعات بیومتریک (انگشت­نگاری) در ابتدا نیاز به تعیین وقت سفارت کانادا دارید و این راه تنها از طریق ثبت­نام آنلاین امکان­پذیر است.

به دلیل تعطیلی سفارت کانادا در ایران و همچنین اعلام وب سایت رسمی سفارت کانادا، روش ثبت­نام آ­نلاین ویزای کانادا گزینه­ای به مراتب بهتر، سریع­تر، مطمئن­تر و قابل پیگیری­تر در مقایسه با روش حضوری یا Paperاست. برای تعیین وقت سفارت کانادا تنها یک راه وجود دارد و آن هم از طریق وب سایت VFS Global انجام می­پذیرد.

توجه: برای تعیین وقت سفارت کانادا و انجام انگشت­نگاری باید به صورت آنلاین اقدام کنید.

مدارک لازم جهت تعیین وقت سفارت کانادا

مدارک لازم جهت تعیین وقت سفارت کانادا

برای گرفتن وقت سفارت کانادا هر متقاضی به مدارک زیر نیاز دارد:

  • نام و نام­خانوادگی مطابق با پاسپورت
  • تاریخ تولد به میلادی
  • آدرس ایمیل

همانطور که ملاحظه میفرمایید؛ این تعداد مدارک نسبت به حجم زیاد مدارکی که برای درخواست ویزاهای کانادا باید تهیه شوند بسیار کم است. دلایل آن به شرح زیر میباشد:

  • در مرحلهی ثبتنام درخواست ویزا چه به صورت آنلاین و چه حضوری؛ اطلاعات مهم خود را ارائه دادهاید.
  • شما زمانی مجاز به تعیین وقت هستید که افسر ویزا پس از بررسی مقدماتی مدارک؛ ایمیلی مبنی بر اقدام برای انگشتنگاری و تعیین وقت از سوی سفارت برایتان ارسال نماید.

اخذ ویزای کانادا با تیم متخصص بامن‌رو

راهنمای تعیین وقت سفارت کانادا

برای گرفتن وقت سفارت کانادا به صورت آنلاین، متقاضی باید به پایگاه اینترنتی سفارت کانادا مراجعه کند. چنانچه برای تعیین وقت سفارت کانادا می­خواهید شخصاً اقدام نمایید؛ باید مراحل زیر را طی کنید:

  • ابتدا به پایگاه اینترنتیwww.vfsglobal.ca بروید.
  • کشور موردنظر خود را در یکی از شهرهای موجود در لیست انتخاب نمایید.
  • دفتر VAC موردنظر خود را انتخاب کنید.
  • پس از تعیین دفتر VAC، در منوی بالای صفحه، گزینه­ی BIOMETRIC ENROLMENT را انتخاب کنید.
  • در صفحهی جدید بر روی لینکSchedule an Appointment کلیک کنید تا وارد صفحه ایجاد حساب کاربری شوید.
  • اگر برای اولین بار است که برای تعیین وقت کانادا اقدام می­کنید و دارای حساب کاربری نیستید گزینهNew User را انتخاب کنید و با تکمیل اطلاعات موردنیاز برای خود یک حساب کاربری ایجاد کنید. ایمیلی حاوی لینک فعالسازی از سوی VFS به ایملیتان ارسال میشود که با کلیک بر روی آن میتوانید حساب کاربری خود را فعال نمایید و به صفحهی VFS کشور مدنظر بازگردانده میشوید.
  • در صفحه­ی جدید گزینه­ی Schedule Appointment را انتخاب کنید.
  • در این مرحله، اطلاعات لازم از جمله ملیّت، تعداد وقت مورد نیاز و نوع درخواست را وارد کنید و کلید Continue را بزنید.
  • در صفحات بعدی اطلاعاتی از جمله تاریخ تولد، جنسیت و شماره تماس از شما پرسیده می­شود که پس از تکمیل فرم، صفحه تعیین وقت در ماه مدنظر و وقت­های خالی برایتان به نمایش در خواهد آمد.
  • با ثبت موفقیت آمیز تعیین وقت به شما یک شماره رهگیری داده می­شود که برای پیگیری­های بعدی باید آن را همیشه به یاد داشته و در حفظ آن کوشا باشید.

هزینه تعیین وقت سفارت کانادا

هزینه تعیین وقت سفارت کانادا

از آن جایی که بامنرو خود را حامی منافع هموطنان می­داند و منشور اخلاقی کارشناسان مهاجرتی این هلدینگ، شفافیت و رعایت اصول حرفه­ای مشتریمداری در تمام سطوح کاری است؛ مراحل تعیین وقت سفارت کانادا به منظور تسهیل روند اخذ ویزا و برطرف کردن سردرگمی بسیاری از متقاضیان ایرانی معرفی شد.

روند گرفتن وقت سفارت کانادا از طریق مراکز VAC یکسان و مطابق با قوانین دولت کانادا است. هرچند در این مسیر ثبت اطلاعات، تعیین تاریخ و انتخاب دفتر VAC بسیار مهم و کلیدی است. با من­ رو با داشتن کادری مجرب از وکلای مهاجرتی و برخورداری از قوانین روز مهاجرتی می­کوشد تا مسیر پیش روی هموطنان ایرانی را هموارتر سازد.

توجه: تعیین وقت سفارت کانادا برای گرفتن وقت ملاقات و انگشت نگاری از طریق کلیه دفاتر VAC در سرتاسر دنیا امکان­پذیر است. این مسئله کاملاً به تصمیم متقاضی و امکان سفر به آن کشور بستگی دارد؛ اما شهروندان ایرانی معمولاً برای کاهش هزینه­ها و تسهیل در سفر معمولاً به کشورهای همجوار ایران سفر می­کنند.

منبع: سایت خدمات مهاجرت بامن‌رو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی